کد خبر : 1570277 | 30 آبان 1397 ساعت 11:14 | 45.3K بازدید | 2 دیدگاه

پرسپولیس - تراکتور؛ جنگ برای 78 هزار صندلی!

همچون مسابقات قبلی پرسپولیس و تراکتورسازی، بار دیگر هواداران دو تیم اشتیاق زیادی برای حضور در ورزشگاه آزادی دارند.

پرسپولیس - تراکتور؛ جنگ برای 78 هزار صندلی!

به گزارش "ورزش سه"، هفته آینده تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. این بازی از زمان بازگشت تراکتور به لیگ و اوج گیری این تیم، یکی از حساس ترین مسابقات فصل بوده و همواره جذابیت های بسیاری را در خود داشته است. بازی های پرگل، حضور پرشور هواداران، ستاره های متعدد داخل زمین و البته رقابت های جدولی مهم ترین عوامل حساسیت این بازی هستند که در این بین، حضور پرشور هواداران رنگ و بوی خاصی به مسابقه می بخشد.

 

تراکتوری ها اغلب خواستار ظرفیت بیش از 10 درصد در ورزشگاه آزادی هستند اما در سه چهار سال اخیر و باتوجه به حساسیت بالای بازی این دو تیم، باشگاه پرسپولیس سعی کرده تا به صورت تمام و کمال از امتیاز میزبانی استفاده بکند.

 

این بار هم دو تیم در شرایطی مقابل هم قرار می گیرند که رقابت شدیدی در جدول دارند و این 3 امتیاز می تواند تکلیف رتبه شان در نیم فصل را تا حدودی روشن کند. از این رو تراکتوری ها عزم راسخی برای حضور پرتعداد در ورزشگاه آزادی دارند و از همین حالا اتوبوس های زیادی را برای سفر به تهران رزرو کرده اند. این در حالی است که عموما 5-6 هزار تراکتوری هم از شهر تهران به ورزشگاه آزادی می روند و باتوجه به اختصاص ظرفیت 10 درصدی ورزشگاه آزادی یعنی 7800 صندلی، مشخص نیست تراکتوری هایی که از شهرهای آذربایجان به تهران خواهند آمد، به چه شکلی در ورزشگاه مستقر خواهند شد.

 

بلیت فروشی بازی نیز از روی گذشته آغاز شده و هواداران مشتاق نزدیک به نیمی از بلیت ها را خریداری کرده و همچنان بلیت فروشی اینترنتی ادامه دارد. نکته جالب این که طرفداران هر دو تیم در شبکه های اجتماعی از مخاطبانشان درخواست می کنند که ابتدا بلیت جایگاه تیم مقابل را بخرند تا بتوانند ظرفیت بیشتری را از ورزشگاه در اختیار داشته باشند؛ اتفاقی که شاید تنها در ایران رخ می دهد! البته از طرف دیگر برگزاری بازی در یک روز تعطیل رسمی باعث می شود تا پرسپولیسی ها نیز بتوانند همچون هواداران تراکتور از ساعات ابتدایی ظهر راهی ورزشگاه شوند.

 

در این بین باید دید باشگاه پرسپولیس و شورای تامین چند درصد از ورزشگاه را در اختیار تیم میهمان قرار خواهند داد و از آن مهم تر، باید دید سامانه بلیت فروشی آیا می تواند به صورت عادلانه بلیت مسابقه را بفروشد و همچنین نیروهای انتظامی موفق به تخصیص درست جایگاه ها به هواداران دو تیم خواهند شد یا خیر؟

دیدگاه‌ها