کد خبر : 1570284 | 30 آبان 1397 ساعت 11:32 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

شاهرودی: با سختی‌ها مبارزه می‌کنیم

رضا شاهرودی، مربی تیم ملی امید بر این باور است این تیم می تواند به حسرت 44 ساله فوتبال ایران برای حضور درالمپیک پایان دهد.

شاهرودی: با سختی‌ها مبارزه می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رضا شاهرودی در ابتدای مصاحبه در خصوص بازی با عمان گفت: هر چند نتیجه را عقب افتادیم اما در ادامه به بچه ها توصیه کردیم از کناره ها می شود به عمان ضربه زد و همین اتفاق رخ داد و در نهایت با دو گلی که زدیم پیروز شدیم. این بازی یک محک خوب و جدی برای بچه های ما بود. باز نیاز داریم که چنین بازی هایی را برگزار کنیم چرا که منجر به کسب تجربیات جدید برای بچه ها می شود. این اولین بازی دوستانه تیم ملی امید بعد از بازی های جاکارتا بود. قرار است در ماه آینده و در اردوهای تازه‌ای که خواهیم داشت باز هم بازی دوستانه انجام دهیم. من جا دارد از فدراسیون فوتبال به خاطر تلاش هایش برای تیم ملی امید تشکر کنم. هم چنین بچه ها که به خوبی با مشکلات می سازند.

 

مربی تیم ملی امید در خصوص مشکلات تیم ملی امید که بدان اشاره شد، گفت: واقعیت این است که مشکلاتی کم و بیش وجود دارد و البته همه تیم ها با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند اما ما با مشکلات می سازیم و جلو می رویم. فدراسیون فوتبال تلاش می کند به خوبی از تیم ملی حمایت کند و بچه ها هم با خویشتن داری به سوی جلو حرکت می کنند. معقتدم این تیم می تواند به حسرت 44 ساله فوتبال ایران برای حضور در المپیک پایان دهد. من به نوبه خودم از تلاش بچه ها در بازی با عمان تشکر می کنم.

 

رضا شاهرودی حضور حشمت مهاجرانی و حسین کلانی در اردوی تیم ملی امید را مثبت ارزیابی کرد و گفت: واقعا این است که فوتبال مثل این ها را دوباره به خود نخواهد دید. حضور آنها مایه دلگرمی کادر فنی و بچه ها است و آنها با راهنمایی های خود کمک زیادی به تیم می کنند. هر چه این حضورها پررنگ تر شود ما درصد موفقیت مان بیشتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها