کد خبر : 1570303 | 30 آبان 1397 ساعت 12:17 | 10.1K بازدید | 2 دیدگاه

دلیریان: جواب نوروزی را نمی‌دهم چون ادب ندارد!

رییس بعدی بنا و محمدی را نخواهد؛ تکلیف چیست؟

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی معتقد است انتخاب زودهنگام سرمربیان تیم های ملی توسط سرپرست فدراسیون اشتباه بوده است.

رییس بعدی بنا و محمدی را نخواهد؛ تکلیف چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، با روی کار آمدن محمد بنا تقریبا همه می دانند که او از روش هایی که برای کارش در گذشته داشته، بازهم استفاده خواهد کرد. این روش ها که بیشتر بر پایه تصمیمات فردی و عدم مشورت گرفتن از شورای فنی طرح ریزی شده بود، حالا با واکنش اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی مواجه شده است.


محمد دلیریان، عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی که می گوید انتخاب محمد بنا نظر شخصی سرپرست فدراسیون کشتی بوده و خیلی مشورت دقیقی از اعضای شورای گرفته نشده، سوال جالبی را پیرامون آینده کادرفنی تیم های ملی کشتی مطرح می کند. او در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" می گوید: «الان فدراسیون با سرپرست اداره می شود و قرار است تا چند ماه دیگر انتخابات برگزار شود. حالا که محمد بنا و غلامرضا محمدی به عنوان سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد انتخاب شدند، اگر رییس بعدی فدراسیون به هر دلیلی نتواند با آنها کار کند، تکلیف چیست؟ به هر حال رییس فدراسیون حق دارد که درباره کادرفنی تیم های ملی نظر بدهد.»


وی همچنین می افزاید: «تصمیم گیری سریع در این شرایط درباره کادرفنی تیم های ملی از نظر من درست نبود. باید اجازه می دادند تا انتخابات ریاست فدراسیون برگزار شود و بعد از آن درباره سرمربیان تیم های ملی تصمیم گیری می شد. اینکه می گویند ابلاغ این مربیان از سوی وزیر ورزش زده شده هم اشتباه است چون بنی تمیم با نظر خودش و امضای خودش این احکام را صادر کرده است.»


عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی درباره جلسه احتمالی با محمد بنا عنوان می کند: «خبری از برگزاری جلسه ندارم. البته بنا که اگر بخواهد کار کند، با همان سیستم خودش جلو می رود و تصمیم گیری با خودش است. باید ببینیم اصلا شورای فنی در سیستم جدید جایگاهی دارد یا خیر. از سویی بنا نشان داده به تصمیمات جمعی اعتقاد ندارد و از کسی تمکین نمی کند.»


دلیریان در پایان صحبت های خود در واکنش به صحبت های روز گذشته امید نوروزی که حمله تندی به رسول خادم کرده بود، می گوید: «من جواب کسی که ادب ندارد را نمی دهم. آدم اگر صد تا مدال المپیک هم داشته باشد؛ اما ادب نداشته باشد، ارزشی ندارد. شما حمید سوریان را نگاه کنید که با این همه افتخار همیشه ادب و احترام را رعایت می کند. نوروزی هم سعی کند کمی مثل سوریان باشد.»

دیدگاه‌ها