کد خبر : 1570304 | 30 آبان 1397 ساعت 12:11 | 82.1K بازدید | 1 دیدگاه

مشت‌های ما برای موفقیت ایران گره می‌شود

برانکو: هرگز درباره آینده کاری کی‌روش حرف نزدم

سرمربی پرسپولیس نسبت به انتشار مصاحبه‌ای در سایت کرواسی در خصوص اظهاراتش درباره کارلوس کی روش واکنش نشان داد.

برانکو: هرگز درباره آینده کاری کی‌روش حرف نزدم

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز مصاحبه‌ای از قول برانکو ایوانکوویچ در یکی از سایت‌های کرواسی منتشر شد. صحبت‌های جنجالی برانکو ایوانکوویچ در این سایت که مدعی شده بود کارلوس کی روش بدون دستیابی به موفقیت ایران را ترک خواهد کرد.


سرمربی پرسپولیس که طی مدت اخیر علیرغم اختلاف دیدگاه با کارلوس کی‌روش همواره در تلاش بود تا موضع منفی در خصوص شرایط کاری او نداشته باشد، این موضوع را تکذیب کرد و در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: این به هیچ عنوان درست نیست. من مصاحبه کردم و به آن خبرنگار گفتم که از ایشان (سرمربی تیم ملی ایران) گلایه دارم بابت اینکه به عنوان یکی از قهرمانان فوتبال ایران نیاز به توجه بیشتری به بازیکنانم دارند. از این گلایه داشتم که او در تمرین تیمم یا در مسابقه تاریخی فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشته است اما به هیچ عنوان درباره آینده کاری او در تیم ملی که هدف همگی ما در باشگاه‌ها کمک به آن است صحبتی نداشتم.


وی در خصوص اینکه اعلام کرده مربیان کروات در فوتبال ایران موفق بوده‌اند گفت: بله، این را آمار می‌گویند و مربیان کرواتی که در فوتبال ایران حاضر بوده‌اند همواره موفقیت‌هایی کسب کرده‌اند. با این حال موضوع من بخش بعدی این موضوع است که به هیچ عنوان درباره آینده کاری کارلوس کی‌روش صحبتی نکرده‌ام.


برانکو ایوانکوویچ در پایان گفت: من همواره برای مردم ایران احترام قائلم و این احترام همواره دو طرفه بوده است. تلاش همگی ما برای موفقیت فوتبال ایران و قرار گرفتن آن در صدر آسیاست. همواره هم من، بازیکنانم و باشگاه و در کنار آن هواداران در کنار تیم ملی بوده‌اند و هیچ گاه خواستار ناکامی در این بحث نیستیم و نخواهیم بود و کسانی که مرا می‌شناسند کاملا در اینباره می‌توانند نظر بدهند. ما مشت‌های‌مان را در کنار هم برای موفقیت فوتبال ایران گره خواهیم کرد و برای آن کاملا امیدواریم.

دیدگاه‌ها