کد خبر : 1570361 | 30 آبان 1397 ساعت 16:04 | 69.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه بدبیاری های هافبک عراقی در بازی های ملی؛

بشار رسن: متفاوت ترین قربانی ویروس فیفا

هافبک عراقی تیم پرسپولیس در دیدار مقابل بولیوی از ناحیه کتف آسیب دید و حالا به جمع مصدومان پرسپولیس اضافه شده است.

بشار رسن: متفاوت ترین قربانی ویروس فیفا

به گزارش ورزش سه، شب گذشته تیم های ملی عراق و بولیوی در جریان فیفادی‌های ماه نوامبر میلادی دیداری دوستانه با یکدیگر برگزار کردند. در این بازی بشار رسن، هافبک تیم پرسپولیس که یکی از عناصر مهم تیم عراق به شمار می رود، در برخورد با بازیکن حریف، روی زمین افتاد و از ناحیه کتف آسیب دید. این مسئله او را از تمرینات دور می کند و حالا تکلیف این بازیکن جوان برای دیدار آینده پرسپولیس نامعلوم است.

 

این اولین باری نیست که بشار رسن در جریان دیدارهای ملی و روزهای فیفادی دچار اتفاقات بد می شود. در حالی که او در ماه اکتبر به همراه تیم ملی کشورش در کشور عربستان حضور داشت تا در تورنمنت چهار جانبه سوپرکلاسیکو به میدان برود، مادرش که به خاطر بیماری در تهران بستری بود، از دنیا رفت. بازیکنان و کادر تیم عراق به خاطر سفارش پدر بشار، قبل از دیدار با آرژانتین، این خبر را به وی ندادند و او به دراماتیک ترین شکل ممکن، از طریق شعارهای توام با همدردی تماشاگران متوجه شد که این اتفاق تلخ برایش رخ داده است. سپس کاتانچ او را از زمین بیرون کشید و بعد از مدتی، بشار اردوی عراق را ترک کرد تا به مراسم ترحیم مادرش برسد و به همین دلیل دیدار بعدی مقابل عربستان را هم از دست داد. این شاید بدترین اتفاقی بود که ممکن بود برای یک بازیکن ملی در جریان روزهای فیفا بیفتد و حالا به طور قطع، شرایط روحی بشار دیگر با زمان حیات مادرش یکسان نیست.

 

علاوه بر آسیب دیدگی فعلی و خبر ناگوار درگذشت مادرش، رسن در فیفادی های قبل از ماه اکتبر هم با مصدومیت مواجه شده بود و بنابراین می توان او را یکی از قربانیان عجیب ویروس مشهور فیفا دانست.

 

در شرایطی که مربیان تیم های باشگاهی در سراسر دنیا همیشه نگران سلامتی و آمادگی بازیکنانشان در بازگشت از بازی های ملی هستند، حالا این خبر ناگواری برای کادر فنی پرسپولیس است که بعد از مصدومیت های مختلف، باید شرایط مشابه یکی از ستاره های ماه های اخیر خود را نیز تحمل کند. بشار که در بازی رفت فینال آسیا مقابل کاشیما هم برخوردی از ناحیه کتف داشت و دچار یک آسیب دیدگی جزئی شده بود، باید پس از بازگشت به تهران، به پزشکان پرسپولیس مراجعه کند تا با معاینات لازم، مشخص شود میزان آسیب دیدگی او چقدر است.

دیدگاه‌ها