کد خبر : 1570375 | 30 آبان 1397 ساعت 17:29 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

پای ترامپ روی کانال انتقال پول استقلالی ها

استقلال برای دریافت و انتقال دلارهای خود با مشکل جدی رو به رو است.

پای ترامپ روی کانال انتقال پول استقلالی ها

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها رفته رفته به موعد پرداخت بدهی های سنگین خود به بازیکنان خارجی نزدیک می شوند و باید هر چه سریعتر برای بدهی خود که رقمی نزدیک به 1.5 میلیون دلار است، اقدام کنند.


ارزش ریالی این رقم چیزی نزدیک به 40 درصد بودجه استقلال است و آبی ها برای تامین آن در داخل کشور با مشکل جدی رو به رو هستند؛ اما کادر مدیریتی استقلال می تواند این بدهی را با مطالبات خارج از کشور خود پرداخت نماید که البته مشکل اصلی مسیر دریافت این معوقات است.


آبی های تهرانی در جریان مسابقات جام جهانی، انتقال حسینی و تیام نزدیک به 1.5 میلیون دلار طلبکار هستند و می توانند این سرمایه خود را برای پرداخت این بدهی ها مصرف کنند؛ اما به دست آوردن این مبلغ مشکل بزرگ مدیران استقلال است.


جالب آنکه مدیران استقلال برای دریافت قسط اول طلب خود از انتقال حسینی، مجبور به سفر به کشور ترکیه شدند تا این پول را بدون استفاده از کانال های بانکی به ایران بیاورند. آبی ها در نامه‌نگاری با فیفا، خواهان پرداخت مطالبات پئیچ کروات از محل درآمدهای باشگاه در جام جهانی شدند که فیفا با این درخواست مخالفت کرد و مشخص نیست که حالا آبی های تهرانی برای دستیابی به این مبلغ قابل توجه چه تدبیری اندیشیده اند.

دیدگاه‌ها