کد خبر : 1570377 | 30 آبان 1397 ساعت 17:27 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم پارس جنوبی رکورد سردار آزمون را زد

مهاجم گلزن تیم پارس جنوبی جم رکورد سردار آزمون در بازی با اسپانیا را در جام جهانی زد.

مهاجم پارس جنوبی رکورد سردار آزمون را زد

به گزارش "ورزش سه"، داده های جی‌پی اس که چند سالی است در فوتبال ایران بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، موضوعات جالبی را به کادرفنی تیم ها و اهالی فوتبال ارائه می‌کند. یکی از مواردی که از جی‌پی‌اس ها می توان متوجه شد، بیشترین سرعت بازیکنان در یک مسابقه است. مساله ای که بازیکنان فوتبال بر سر رکوردش با هم کری‌خوانی هم دارند.

 

در سال‌های گذشته و از زمانی که جی‌پی‌اس در فوتبال ایران مد شده است، علی علیپور،مهاجم پرسپولیس در بحث بالاترین سرعت در یک مسابقه رکورددار است. این گلزن پرسپولیس با رکورد 33.1 کیلومتر بر ساعت، سریع‌ترین بازیکن فوتبال ایران در سال‌های گذشته بوده است. بعد از او، سردار آزمون، مهاجم تیم ملی در بازی ایران و اسپانیا در جام جهانی رکورد 32.62 کیلومتر بر ساعت را در لحظه ای از مسابقه به ثبت رساند؛ اما حالا ابراهیم صالحی، مهاجم پارس جنوبی جم در دیدار با پیکان تهران، این رکورد را شکسته و به رده دوم سریع‌ترین بازیکنان لیگ صعود کرده است.

 


صالحی در بازی با پیکان رکورد بالاترین سرعت خود را در 33.05 کیلومتر بر ساعت به ثبت رساند که او را با 0.05 کمتر نسبت به علی علیپور، در رده دوم سریع‌ترین بازیکنان لیگ از این حیث قرار می‌دهد. اتفاق مثبتی که مهاجم پارس جنوبی جم آن را به ثبت رسانده است.

دیدگاه‌ها