کد خبر : 1570388 | 30 آبان 1397 ساعت 18:00 | 39.9K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور با 10+2 بازیکن هجومی در تهران

تیم تراکتورسازی در لیست خود 12 بازیکن هجومی دارد و دست محمد تقوی برای چینش ترکیب بسیار باز است.

تراکتور با 10+2 بازیکن هجومی در تهران

به گزارش "ورزش سه"، تراکتوری ها این فصل باتوجه به انتقال به بخش خصوصی، حضور فعالی در نقل و انتقالات داشتند و اکنون ستاره های زیادی را در لیست خود می بینند. البته بازیکنانی نظیر اسماعیلی فر، پهلوان و محمدرضا آزادی از فصل پیش در این تیم حضور داشتند.

 

در تابستان، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، یوکیا سوگیتا، لی اروین و آنتونی استوکس نیز به عضویت تیم تراکتور درآمدند تا این تیم پرستاره تر از هر زمان دیگری شود.

 

محمد تقوی معمولا دانیال اسماعیلی فر و احسان حاج صفی را در پست دفاع راست و چپ به کار می گیرد. مسعود شجاعی اغلب در مقابل دو هافبک دفاعی بازی می کند و اشکان دژاگه و یوکیا سوگیتا نیز هافبک چپ و راست هستند. همچنین مربیان جوان تیم تراکتور در بیشتر بازی ها آنتونی استوکس را به عنوان مهاجم نوک، بازی می دهند.

 

قراردادن چنین ترکیبی در بازی با پرسپولیس، تبریزی ها را صاحب 6 بازیکن هجومی در زمین می کند. همچنین روی نیمکت مهره های کارآمدی مثل: آزادی، پهلوان و اروین در کنار بازیکنان جوانی چون حسینعلی زاده، رضا عبدی و قائم اسلامی خواه حضور خواهند داشت.

 

البته هنوز دو بازیکن بریتانیایی تراکتور به تبریز برنگشته اند که عدم حضور آن ها در بازی با پرسپولیس می تواند تراکتور را دچار مشکلاتی جدی کند. از طرف دیگر در صورت بازگشت آن ها، تقوی مجبور است روی نام بازیکنانی چون عبدی و حسینعلی زاده خط قرمز بکشد؛ چرا که بایستی با لیست 18 نفره در تهران حضور یابد.

دیدگاه‌ها