کد خبر : 1570396 | 30 آبان 1397 ساعت 18:26 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

کیلیان دیگر پسر طلایی نمی شود؛

5 نفر نهایی نه، غایب لیست از همه مهم تر است!

جوان اول فوتبال فرانسه بر خلاف سال قبل و البته مسابقات جام جهانی، در سال 2018 شانسی برای کسب عنوان بهترین بازیکن جوان ندارد.

5 نفر نهایی نه، غایب لیست از همه مهم تر است!

به گزارش "ورزش سه"، فهرست 5 نفره نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن جوان سال 2018 اعلام شده است. جایزه پسر طلایی که از سوی روزنامه توتو اسپورت پایه گذاری شده است، سالانه به بهترین بازیکن زیر 21 سال سطح اول فوتبال اروپا داده می شود.


نکته ویژه آن است که کیلیان امباپه، برنده این جایزه در سال 2017 و کسی که بهترین بازیکن جوان جام جهانی روسیه شد، یکی از اعضای لیست 40 نفره این عنوان در سال جاری بود؛ اما به فهرست پنج نفره نهایی نرسید.

 

به جای او، ترنت الکساندر آرنولد از لیورپول پس از اینکه فصل را با حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا به پایان رساند و با انگلیس در جام جهانی حاضر شد، کنار پاتریک کوترونه، مهاجم میلان قرار گرفته است. همچنین جاستین کلایورت و ماتیاس ده لیخت هلندی به همراه وینیسیوس جونیور برزیلی دیگر اعضای این لیست هستند. برنده این جایزه در تاریخ 17 دسامبر اعلام می شود.

 

فیل فودن و تام دیویس، ستاره های انگلیسی منچستر سیتی و اورتون هم از مهم ترین بازیکنانی بودند که به فهرست نهایی راه نیافتند.


لیونل مسی، وین رونی، پل پوگبا و رحیم استرلینگ جزو بزرگترین نام هایی هستند که در سال های پیش، این جایزه را از آن خود کرده اند.

دیدگاه‌ها