کد خبر : 1570419 | 30 آبان 1397 ساعت 19:09 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

اردکانی‌ها با برد راهی لهستان شدند

ورامین صدرنشین ماند، پیام به رده دوم رسید

هفته نهم لیگ برتر والیبال با تداوم صدرنشینی شهرداری ورامین و صعود پیام خراسان به رده دوم جدول همراه شد.

ورامین صدرنشین ماند، پیام به رده دوم رسید

به گزارش "ورزش سه"، هفته نهم لیگ برتر والیبال امروز در شرایطی با 6 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که شهرداری گنبد استراحت داشت و به همین خاطر رده دومی خود را در جدول از دست داد.


شهرداری تبریز صفر – فولاد سیرجان 3
شهرداری تبریز که با 2 برد وضع بهتری در جدول لیگ برتر پیدا کرده بود، این هفته از فولاد سیرجان میزبانی کرد. شاگردان عادل بناکار با نمایشی نسبتا ضعیف در 3 ست متوالی بازی را به میهمان خود واگذار کردند تا در رده دهم جدول باقی بمانند و  فولاد سیرجان هم سومین برد را خود به دست آورد تا از شهرداری تبریز در جدول فاصله بگیرد.


دورنای ارومیه صفر – پیام خراسان 3
تیم جوان دورنای ارومیه با هدایت محمد وکیلی، سرمربی تیم والیبال نوجوانان همچنان در حسرت برد در لیگ امسال به سر می برد. امروز این تیم جوان و کم تجربه برابر تیم آماده پیام خراسان به میدان رفت. در ابتدای مسابقه، مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه از مشهدی ها به خاطر اتفاقات بازی رودرروی 2 تیم دلجویی کرد. در ادامه هم شاگردان قوچان نژاد در 3 ست متوالی برابر حریف خود به برتری دست یافتند تا به روند بردهای خود تداوم ببخشند. پیام مشهد حالا با 7 برد در رده دوم جدول جای گرفته است.


شهروند اراک 3 – عقاب نهاجا صفر
شهروند اراک باز هم موفق شد به پیروزی دست پیدا کند تا روند صعودی خود را ادامه دهد. اراکی ها که در این دیدار استقبال پرشور تماشاگران خود را به همراه داشتند، در سه ست متوالی عقاب نهاجا را شکست دادند تا به این ترتیب روزهای خوب خود را در لیگ برتر ادامه دهند. البته این بازی در ست سوم با حاشیه هایی همراه شد. در حالی که عقاب 24 بر 22 از حریفش پیش بود و برای گرفتن یک ست فقط به یک امتیاز احتیاج داشت، تصمیم داور اعتراض آنها را در پی داشت. شاگردان نفرزاده به اعتراض خود ادامه دادند تا داور با یک کارت قرمز امتیاز 24 را هم به میزبان بدهد. در نهایت این ست هم 26 بر 24 به سود اراکی ها به پایان رسید تا آنها برتری قاطعی را تجربه کنند.


پیکان تهران 3 – کاله آمل یک
پیکان در خانه موفق شد بعد از یک فرصت استراحت به برد دست پیدا کند و دوباره خود را به جمع بالانشینان نزدیک کند. این برد البته برای پیکان آسان به دست نیامد و کاله در ست دوم موفق شد حریف را شکست دهد؛ اما در نهایت بازی به شکلی پیش رفت که پیکان تهران برنده این مسابقه باشد. شاگردان ترکاشوند با 6 برد از 8 بازی در رده سوم جدول جای گرفته اند.


خاتم اردکان 3 – شهرداری ارومیه یک
خاتم اردکان که هفته گذشته به سختی از سد شهرداری گنبد گذشت، این بار هم موفق شد یک ارزش برابر تیم متحول شده شهرداری ارومیه در خانه کسب کند. نماینده اردکان در این دیدار موفق شد ست های اول و دوم را با برد به پایان برساند؛ ولی در ست سوم شکست خورد تا کار به ست چهارم کشیده شود. در ست چهارم باز هم خاتم اردکان برنده بود تا ضمن کسب برد، 3 امتیاز برد را کسب کند. از سوی دیگر ارومیه‌ای‌ها همچنان در حسرت برد هستند. اردکانی ها روز جمعه برای شرکت در جام باشگاههای جهان راهی لهستان می شوند.


شهرداری ورامین 3 – سایپا یک
ورامینی ها باز هم شکست نخوردند تا به صدرنشینی انفرادی خود ادامه دهند. در یکی از جذاب ترین بازی های هفته تیم شهرداری، ورامین میزبان سایپا بود و در ست های اول، دوم و چهارم موفق به کسب برد شد تا سایپا را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به صدرنشینی خود ادامه دهد. شاگردان پیمان اکبری فقط ست سوم را به سود خود به پایان بردند و با این شکست، همچنان از صدر و کورس بالای جدول دور ماندند. شهرداری ورامین هم با 8 برد از 9 بازی به تنهایی در صدر ایستاده است.

 

1356532

دیدگاه‌ها