کد خبر : 1570740 | 02 آذر 1397 ساعت 13:47 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلانی: خواب های بدی برای فوتبال ایران دیده اند

حسین کلانی می گوید برخی برای فوتبال خواب بدی دیده اند و می خواهند ثبات را از فوتبال ایران بگیرند.

کلانی: خواب های بدی برای فوتبال ایران دیده اند

به گزارش "ورزش سه"، حسین کلانی پیشکسوت فوتبال ایران و تیم پرسپولیس در گفتگویی به موضوع بازنشستگی مدیران و حواشی اخیر فدراسیون فوتبال پرداخت و گفت: خیلی متاسفم در این مقطع بسیار حساس به جای اینکه شاهد حمایت از فوتبال باشیم، با وضعیتی که برخی افراد درست کرده اند فضای پرتنشی ساخته شده که عبور از این بازه زمانی بسیار سخت خواهد بود. خطابم به این آقایان است که برای فوتبال نقشه کشیده اند. آقایان!کمی صبر کنید و دندان روی جگر بگذارید فوتبال را دودستی تا دو هفته بعد تحویل خواهید گرفت. متاسفم بگویم که برخی برای فوتبال خواب بدی دیده اند.

 

کلانی اضافه کرد: فقط فراموش نکنید فوتبالی را تحویل می گیرید که تیم ملی اش سالهاست تیم اول آسیا است‌ و با اقتدار برای دومین بار متوالی به جام جهانی می رود. فوتبال ساحلی اش اول جهان و فوتسال آن سوم جهان شده اند و نوجوانانش تیم آلمان را در جام جهانی درهم می کوبند.بانوان فوتسال هم قهرمان آسیا می شوند‌. در زمینه ساخت و ساز هم یک مرکز بزرگ با کلی تجهیزات در خدمت تیم‌ های ملی است‌.

 

او همچنین به اظهارنظرهای مختلف در این باره پرداخت و گفت: در تعجب و بسی تاسفم که یک نماینده مجلس در رسانه ملی اطلاعات نادرستی را مطرح می کند و یک نفر هم نیست که پاسخش را بدهد. ولی من با این موی سفیدم اجازه نمی دهم‌ کسانی که آگاهی از فضا ندارند، برایش نسخه بپیچند. فوتبال دلخوشی و زندگی مردم ماست و در چنین مقاطعی سکوت جایز نیست.

 

حسین کلانی در ادامه اظهار داشت: ایشان گفته اند که فوتبال چون مالیات نمی دهد دولتی است. این چه اظهارنظری است؟ کل فوتبال از فدراسیون تا سازمان لیگ و باشگاهها همه مالیات می پردازند و من در خبرها شنیدم که حساب مدیران سازمان لیگ پس از پرداخت ۲ میلیارد به امور مالیاتی باز شد. یا اینکه این‌ نماینده گفته ورزشگاهها رایگان در اختیار فوتبال است که این هم واقعیت ندارد. مثل دیگر اظهارنظر ایشان مبنی بر اینکه فوتبال ردیف بودجه دارد که اصلا واقعیت ندارد.جدا از همه این ها من نمی دانم اساسا وظیفه یک نماینده محترم مجلس آیا این است که اینچنین برای فوتبال خط و نشان بکشد؟ آیا ایشان سخنگوی قوه محترم قضاییه هستند؟ آیا ایشان سخنگوی دولت هستند یا روابط عمومی امور مالیاتی هستند؟

 

اسطوره فوتبال ایران در پایان ابراز امیدواری کرد که فوتبال ایران در راستای ثبات حرکت کند. او همچنین گفت: امیدوارم فوتبال ما به مسیر باثبات خود ادامه دهد و روزی نرسد که حسرت چنین روزهایی را بخوریم و دیگر تکرار این افتخارات رویا شود. حق مردم شادی است و این اتفاقی است که همین چند ماه پیش و بعد از عملکرد موفق در جام جهانی همگان دیدند‌.

دیدگاه‌ها