کد خبر : 1570781 | 02 آذر 1397 ساعت 15:48 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

گروه مرگ برای آبی ها زندگی است 

العین و الهلال، رقبای همیشگی و خوشبختی استقلال!

استقلال برای فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در سخت ترین گروه ممکن قرار گرفت و حالا هواداران این تیم بسیار نگران پیش روی آبی ها در این رقابت ها هستند.

العین و الهلال، رقبای همیشگی و خوشبختی استقلال! 

به گزارش ورزش سه، استقلال به عنوان تیمی که اغلب نامش در گروه های سخت لیگ قهرمانان آسیا قرار می گیرد، در قرعه کشی فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا در سخت ترین گروه ممکن قرار گرفت و با تیم های العین، الهلال و الدحیل همگروه شده.


هرچند با توجه به شرایطی که استقلال در حال حاضر با آن دست به گریبان است صعود این تیم از گروهش بسیار سخت به نظر می رسد اما نباید فراموش کرد این تیم خاطرات خوشی از همگروهی با تیم های العین و الهلال دارد.


استقلال تا کنون 4 بار با تیم های الهلال و العین در تاریخ بازی های باشگاهی آسیا همگروه بوده است که دو بار به عنوان صدر نشین و یک بار به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شده است و تنها یک بار آبی ها از صعود به مرحله بعد باز مانده اند.


*اولین بازی مربوط به سال 78 می شود، جایی که استقلال با تیم تحت هدایت ناصر حجازی الهلال را با نتیجه 2 بر یک و العین را با نتیجه یک بر صفر شکست داد اما از کوپتداگ ترکمنستان شکست خورد و به مرحله بعد صعود کرد، در آن سال استقلال تا فینال پیش رفت اما از جوبیلو ایواتا شکست خورد و نایب قهرمانان شد.

 

*تنها باری که استقلال در هم گروهی با الهلال و العین از دور رقابت ها حذف شد، مربوط به سال 81 می شود، جایی که با تیم تحت هدایت کوخ السد را با نتیجه 2 بر یک شکست داد اما از الهلال  با نتیجه 3 بر 2 و العین با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و نتوانست به دور بعد صعود کند.


*اما استقلال در سال 1391 هم با تیم تحت هدایت امیر قلعه نویی با العین و الهلال همگروه شد و با گرفتن 6 امتیاز از العین، 3 امتیاز از الهلال و 4 امتیاز از الریان در مجموع دو بازی رفت و برگشت موفق شد به دور بعد صعود کند. این تیم در آن سال تا مرحله نیمه نهایی صعود کرد اما با شکست برابر اف سی سئول از صعود به فینال باز ماند.


*آخرین بار استقلال فصل گذشته هم با العین و الهلال هم گروه بود که با گرفتن 6 امتیاز از الهلال، دو امتیاز از العین و 4 امتیاز از الریان به عنوان سرگروه به دور بعد صعود کرد. این تیم تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت اما با شکست برابر السد از دور رقابت ها حذف شد.

 

تاریخ استقلال پر است از کارهای بزرگ و سخت در رقابت های باشگاهی در آسیا و شفر بسیار امیدوار است این بار هم بتواند خاطرات خوش همگروهی با العین و الهلال را تکرار کند و تیمش را از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا بالا ببرد.

 

1355155

دیدگاه‌ها