کد خبر : 1571013 | 03 آذر 1397 ساعت 13:52 | 73.4K بازدید | 0 دیدگاه

می‌توانستم ابتدای فصل بروم اما نمی‌توانستم تیم را تنها بگذاریم و جنگیدیم

برانکو: از حرکت جوانمردانه شجاعی و سید لذت بردم

سرمربی کروات پرسپولیس در آستانه دیدار حساس برابر تراکتورسازی با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط تیمش پرداخت.

برانکو: از حرکت جوانمردانه شجاعی و سید لذت بردم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فردا و در دیداری حساس به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت تا به زعم برانکو استادیوم آزادی بار دیگر شاهد یک بازی فینال گونه و جذاب باشد. سرمربی سرخپوشان در خصوص این بازی و شرایط تیمش با حضور در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


برانکو در ابتدای صحبت‌هایش گفت: سلام قبل از هر چیز خدمت همه. همین تعداد حضور شما نشان دهنده اهمیت بازی است. در کنار احترام به تمام باشگاه ها باید عرض کنم که ما سه دربی بزرگ مقابل استقلال رقیب سنتی داریم، دومی مقابل تراکتور و سومین دربی هم مقابل سپاهان. ما خوشحال هستیم بابت هر سه بازی. چون بخاطر همین هواداران و این تیم‌ها است که فوتبال به آن پرداخته می شود.


وی ادامه داد: تراکتور با یک جو هیجانی که در تبریز به وجود آمد به مصاف ما می‌آید. در بازی با سپیدرود دیدید که چه تعداد تماشگر آمدند. هواداران هر دو تیم برای تماشای بازی می آیند. انتظار یک جو عالی را خواهیم داشت. بازی هست که تحت فشار بالایی خواهد بود و طبیعی است که تراکتوربه خاطر نتایج اخیر خود شرایطی مثل ما دارد. ابتدا نباید همه چیز بر وفق مرادشان بوده باشد چرا که هفت بازیکن جدید آورده بودند و باید جا می افتادند. سه ملی پوش و یک بازیکن ژاپنی و ....


برانکو در خصوص شرایط تیم گفت: بشار امروز در تمرین حاضر شد و همه منتظر این بازی هستند و طبیعی است که انصاری و ماهینی را نداریم. چیزی که برایم ارزش دارد این است که بازیکنانم همه واقف هستند به توان و نیرویی که دارند. کمی مانده بود که ما قهرمان آسیا شویم و این انگیزه مضاعفی است که بهتر از این است و اکنون تمرکزمان روی بازی های لیگ و جام حذفی است.


سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که خط دفاعی این تیم نسبت به گذشته با ضعف‌هایی مواجه است گفت: مشکل بهرحال می تواند در هر دقیقه از بازی پیش بیاید. ما نشان دادیم بهترین دفاع را در لیگ خودمان و هم آسیا داریم و هیچ نگرانی از خط دفاعی نداریم. کاشیما بدون اینکه موقعیت خاصی شکل دهد دو گل زد و پیکان هم. اگر این موقعیت ها و اشتباه در فوتبال نباشد آن موقع همه بازی ها صفر صفر می شود. برای همین است که فوتبال اینقدر جذاب است.


برانکو در واکنش به جریمه دروازه بان تیمش در آستانه دیدار حساس برابر تراکتورسازی گفت: برای چه؟ برای اینکه خوب دروازه‌بانی کرده؟ من فکر کردم به خاطر اینکه خوب دروازه بانی کرده جریمه شده اما هیچ چیزی نمی تواند تیم ما را برهم بزند. اگر شرایط عادی بود و طبق برنامه پیش می رفت باید اکنون مقابل سپاهان بازی می کردیم.


سرمربی موفق پرسپولیس در واکنش به اینکه اکنون با پیشنهاد مالی خوبی مواجه شده و چه تصمیمی در این خصوص خواهد داشت گفت: من عرض کردم اول فصل هم پیشنهاد داشتم، پیشنهاد خیلی جدی اما عرض کردم که من و کادرفنی تصمیم گرفتیم در این موقعیت سخت در کنار باشگاه و هوادارانش باشیم. می خواستیم بمانیم و بجنگیم. طبیعی است که اکنون هم پیشنهاد داریم. هم از خاورمیانه و هم از شرق آسیا.


وی در واکنش به اینکه آیا با پرداخت مبلغی قادر است تیم را ترک کند، گفت: نه، چنین چیزی نیست.


در ادامه از پندار خمارلو در خصوص دیدار لیگ قهرمانان آسیا گفت: فینال مطمئنا به صورت دو بازی خواهد بود و اینبار البته فینال رفت در غرب خواهد بود و برگشت در شرق آسیا. در غرب آسیا قرعه کشی به آن شکل انجام نمی‌شود. وقتی بیشتر کشورها 3بعلاوه یک سهمیه دارند، طبیعی است که تیم‌ها در گروه های چهارگانه ابتدایی قرار می‌گیرند. با توجه به ساختار جدید و اضافه شدن عراق سیدبندی به آن شکل اهمیت نداشت.


بعد از این توضیحات، برانکو در خصوص سوالی درباره واکنش کاپیتان‌های دو تیم درباره فحاشی احتمالی و توقف بازی گفت: ورزش ورزش است. نه اینکه موافقم بلکه کاملا لذت بردم از این حرکت شجاعی و سیدجلال. نشان دادند کاپیتان های بزرگی هستند و فوتبال برای آنها یک بازی جوانمردانه است و باید به آنها افتخار کرد. مقابل کاشیما نشان دادیم به کل آسیا و کل دنیا که چه طور باید بازی کرد و چطور تشویق کرد و هواداران چه واکنشی نشان دادند. فردا هم انتظار دارم این اتفاق بیفتد. هر تیم و هر کاپیتانی برای تیم خودش حداکثر توانش را بگذارد و هر کدام از ما به دنبال برد هستیم.

 

دیدگاه‌ها