کد خبر : 1571196 | 04 آذر 1397 ساعت 14:14 | 136K بازدید | 1 دیدگاه

رسن در ترکیب اصلی جایگزین ربیع خواه شد؛

ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور؛ همان همیشگی

برانکو ایوانکوویچ بشار رسن را جایگزین ربیع خواه کرد تا سیستم این تیم به طور کلی تغییر کند.

ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور؛ همان همیشگی

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت امروز به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهند رفت. آن ها که دو بازی معوقه دیگر دارند، می توانند با برتری در مقابل تراکتور به رده سوم برسند و به قهرمانی در نیم فصل امیدوار شوند. برانکو برای بازی امروز حسین ماهینی و محمد انصاری را در اختیار ندارد و مهم ترین دغدغه او نیز پر کردن جای خالی این دو بازیکن خواهد بود و با انتقال سیامک نعمتی به پست مدافع راست، برانکو سعی در حل این مشکل داشته است.

 

علیرضا بیرانوند علی رغم مشکل جزئی در مقابل تراکتور درون دروازه قرار می گیرد و رادو به نیمکت بازخواهد گشت. شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی مدافعان میانی پرسپولیس هستند و مصلح در سمت چپ قرار می گیرد. باتوجه به بازگشت نوراللهی و  همچنین درخشش امید عالیشاه، ایوانکوویچ سیامک نعمتی را در سمت راست استفاده می کند تا در صورت نیاز تیمش را بدون انجام تعویض هجومی کند.
 


در خط هافبک انتخاب برانکو بار دیگر 4-4-2 لوزی است. البته ابتدا قرار بود سرخپوشان با توجه به حضور ربیع خواه بار دیگر به سیستم 2-4-4 خطی بازی کنند ولی با بازگشت رسن به ترکیب تیم، شاهد همان سیستم همیشگی برانکو طی هفته های اخیر یعنی 2-4-4 لوزی خواهیم بود.
 


گادوین منشا و علی علیپور نیز همچون اکثر بازی های فصل در خط حمله به میدان می روند. در این صورت ربیع خواه، آدام همتی، احسان علوان زاده، حمیدرضا طاهرخانی، سعید حسین پور و احمد بهاروندی انتخاب های برانکو روی نیمکت خواهد بود.
 


ترکیب پرسپولیس برای بازی تراکتورسازی:

 

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، بشار رسن، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، علی علیپور و گادوین منشا.

 

 

دیدگاه‌ها