کد خبر : 1571204 | 04 آذر 1397 ساعت 14:14 | 164.7K بازدید | 0 دیدگاه

بدون استوکس و با مثلث ملی؛

چیدمان جدید تراکتور در بازی پرسپولیس: 0-4-6!

علی رغم غیبت استوکس و اروین، تراکتوری‌ها همچنان تیم پُرستاره‌ای برای مصاف با پرسپولیس محسوب می‌شوند.

چیدمان جدید تراکتور در بازی پرسپولیس: 0-4-6!

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتورسازی این روزها با مشکلاتی چون غیبت 2 بازیکن خارجی اش دست و پنجه نرم می کند؛ البته استوکس روز جمعه به تبریز بازگشت اما باتوجه به غیبت 8 روزه، باشگاه تصمیم به تنبیه انضباطی گرفت و او را از لیست 18 نفره بازی با پرسپولیس خط زد؛ لی اروین هم که همچنان در بریتانیا حضور دارد و دور از فهرست تراکتور است.

 

با این وجود تقوی همچنان انتخاب های زیادی برای بازی با پرسپولیس دارد. محسن فروزان تنها بازیکن بی‌جانشین در ترکیب تراکتور است؛ جلوتر از او اسماعیلی‌فر (دفاع راست)، طیبی و سلیمی (دفاع وسط) و احسان حاج‌صفی(دفاع چپ) بازی خواهند کرد.

 

در غیات استوکس و اروین، تراکتورسازان مهاجمی در قواره این دو بازیکن خارجی ندارند؛ بنابراین تقوی 6 هافبک را همزمان در ترکیب اصلی قرار داده است؛ علیرضا نقی‌زاده و مهدی مهدی‌پور، هافبک دفاعی و میانی تیم تراکتورسازی خواهند بود، اشکان دژاگه و یوکیا سوگیتا در دو جناح چپ و راست بازی می‌کنند و مسعود شجاعی نیز در وسط قرار خواهد گرفت.

 

سرمربی تراکتور از احسان پهلوان که همواره به‌عنوان بازیکن جانشین درخشان ظاهر شده، در پست مهاجم سایه استفاده کرده است.

 

ترکیب تراکتورسازی برابر پرسپولیس:


محسن فروزان، محمد طیبی، ایمان سلیمی، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی‌پور، علیرضا نقی‌زاده، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، یوکیا سوگیتا و احسان پهلوان.

 

 

دیدگاه‌ها