کد خبر : 1571209 | 04 آذر 1397 ساعت 12:06 | 45.6K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت تبریزی، گزینه های محدود در دفاع؛

ترکیب احتمالی استقلال برابر هم نام خوزستانی

شفر روز یکشنبه در اهواز از چهره جدید استقلال برای پایان نیم فصل رو نمایی می کند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر هم نام خوزستانی

به گزارش "ورزش سه"، تعطیلات سخت استقلالی ها در غیاب ملی پوشان و در روزهای بارانی و بدون زمین تهران به پایان رسید تا استقلال برای 4 بازی پایانی لیگ برتر در نیم فصل اول که تاثیر زیادی در سرنوشت آن دارد، به مسابقات بازگردد.


مهدی رحمتی در دیدار با استقلال خوزستان در ادامه روند دیدار با ماشین سازی نفر اول شفر درون دروازه خواهد بود و از ابتدا برای استقلالی ها به میدان می رود. در مرکز خط دفاعی شفر به جز گزینه محمد دانشگر و روزبه چشمی، گزینه دیگری در اختیار ندارد و این دو بازیکن برای تیم او از ابتدا در ترکیب خواهند بود.

 

سمت راست خط دفاع در این دیدار در اختیار وریا غفوری است و در سمت چپ نیز میثم تیموری احتمالا برای اولین مرتبه در ترکیب آبی های تهرانی قرار می گیرد.

 

 

1357512

 

خارجی های استقلال باید بدرخشند تا حضور خود در استقلال را تمدید کنند؛ طارق هر چند وضعیت بهتری دارد اما هنوز هواداران منتظر عملکرد ویژه تری از این بازیکنان گران قیمت هستند.

 


علی کریمی و فرشید باقری در این دیدار دو هافبک دفاعی تیم شفر هستند و جلوتر از این دو بازیکن فرشید اسماعیلی به عنوان هافبک بازیساز حضور خواهد داشت تا قائدی و صیادمنش پشت سر گرو به عنوان تک مهاجم استقلال به زمین بروند.


همام طارق البته در این میان با توجه به دیر اضافه شدن به تمرینات استقلال و انجام تنها یک جلسه تمرینی شانس کمتری برای حضور در ترکیب دارد اما این احتمال وجود دارد که شفر در نبود تبریزی دست به این ریسک بزند.

 

 

1357513

 

خنده های از ته دلی که مدتی است فراموش شده؛ استقلالی ها برای تکرار این خنده ها به اهواز سفر می کنند.

 

 

ترکیب احتمالی استقلال در این دیدار به شرح زیر است:

 

مهدی رحمتی، وریا غفوری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میثم تیموری، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، اللهیار صیادمنش و الحاجی گرو.

دیدگاه‌ها