کد خبر : 1571562 | 05 آذر 1397 ساعت 17:24 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل مالی دست از سر خودروسازان برنمی‌دارد

سونامی نارنجی بلای جان سایپا می‌شود؟

گویا مشکلات مالی تیم سایپا ادامه دار خواهد بود و همین موضوع می تواند مشکلاتی برای این تیم از نظر حفظ بازیکنان در آستانه بازی های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ایجاد کند.

سونامی نارنجی بلای جان سایپا می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهمترین اخباری که پیش از آغاز لیگ هجدهم به گوش می رسید، حرفهایی بود که در رابطه با مشکلات مالی در تیم صنعتی سایپا عنوان می شد. شاید این موضوع با توجه به سابقه نارنجی پوشان کمی غیرقابل باور به نظر می رسید اما در نهایت مشخص شد مشکلات مالی گریبان این تیم صنعتی را نیز گرفته است و خودروسازان که در هیچ کدام از لیگ های قبلی مشکلی از نظر خرید بازیکن و ... نداشتند این بار باید روند دیگری در پیش بگیرند.


این موضوع که طبیعی است سرمربی این تیم را نیز عذاب داده است احتمالا در روزهای اخیر مشکلات جدیدی برای خودروسازان ایجاد خواهد کرد و به دلیل مشکلات مالی، این احتمال می رود که چند بازیکن سایپا به دلیل مشکلاتی که در پرداخت های مالی آنها به وجود آمده است قید ادامه حضور در این تیم را خواهند زد و به همین دلیل می توان گفت سونامی نارنجی احتمالا به زودی گریبان این تیم را خواهد گرفت تا با جدا شدن احتمالی یکی دو بازیکن، در آستانه برگزاری بازی پلی آف لیگ قهرمانان و ... این تیم دچار مشکلات عدیده شود.


نکته جالب در این باره اینکه علی دایی که به دلیل همین مشکلات مالی در ابتدای فصل موفق نشد بازیکنان مورد خود را جذب کند در نشست مطبوعاتی پایان دیدار تیمش برابر پدیده گفت: بر اساس جیب و وضعیت اقتصاد باشگاه یار گرفتیم. خیلی از بازیکنانی که می‌خواستیم بگیریم را نتوانستیم جذب کنیم. چند بازیکن تیم سایپا هم از ما جدا شدند. در جلسه‌ای که در باشگاه هم داشتیم گفتم باید در چند پست تیم را تقویت کنیم تا در پلی‌آف موفق باشیم و در گروهی هم حرفی برای گفتن داشته‌باشیم.

دیدگاه‌ها