کد خبر : 1571606 | 05 آذر 1397 ساعت 21:33 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

سولاری: همه باید از سرخیو راموس حمایت کنند

سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال مادرید معتقد است تیمش از این شرایط دشوار عبور خواهد کرد و از همه خواست تا از کاپیتان تیمش در مقابل اتهام دوپینگ حمایت کنند.

سولاری: همه باید از سرخیو راموس حمایت کنند

به گزارش "ورزش سه"، سولاری بعد از شروعی فوق العاده حالا به خاطر شکست سنگین برابر ایبار مورد انتقاد قرار گرفته و امیدوار به جبران این نتیجه در بازی فردا شب برابر رم است.

 

1357986

 

دیدار با رم: "ما باید مانند همیشه و مطابق با تاریخ خود در لیگ قهرمانان بازی کنیم. شاید کار ما به نظر آسان می رسد اما اینگونه نیست. رئال مادرید بسیاری از آزمون های دشوار را در تاریخ خود سپری کرده و این بار هم این اتفاق رخ می دهد."

 

مصاحبه راموس مبنی بر نگرش غلط پیش از دیدار با ایبار: "برخی مسائل مربوط به حریم داخل تیم است. سرخیو راموس انسانی صادق و سمبل رئال مادرید است و همه از جمله رسانه ها باید از او مراقبت کنیم. وقتی رسانه ها چیزهایی را بیان می کنند که درست نیستند انگار جامعه تحت مراقبت نیست."

 

شکست برابر ایبار: "این نتیجه یک ضربه شدید بود، اما هر چه بود تمام شد و ما بعد از آنکه بازی را تجزیه و تحلیل کردیم، سعی می کنیم شرایط را بهبود ببخشیم و حالا باید در مورد بازی بعدی فکر کنیم."

 

شرایط ایسکو: "او نیز مانند دیگر هم تیمی هایش به خوبی تمرین می کند و من روی ایسکو مثل 23 بازیکن دیگر حساب می کنم."

 

بازی کردن برابر رم: "بزرگترین خاطره زندگی من از ایتالیا 3 سال شگفت انگیز در اینتر است و آن مقطع دوره ویژه ای در حرفه من بود و در خاطرم هست که دروازه لاتزیو را باز کردم گرچه خود گل در ذهنم نیست."

دیدگاه‌ها