کد خبر : 1571657 | 06 آذر 1397 ساعت 10:17 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

لی اروین و تراکتور؛ همکاری پایان یافت؟

مهاجم اسکاتلندی تراکتورسازی ظاهرا قصد بازگشت به ایران را ندارد؛ شاید این به منزله پایان همکاری دوطرف باشد.

لی اروین و تراکتور؛ همکاری پایان یافت؟

به گزارش "ورزش‌سه"، لی اروین یکی از دو بازیکن خارجی تراکتورسازی که با بی انضباطی در موعد مقرر از مرخصی به تبریز برنگشت و با وجود اینکه آنتونی استوکس یکروز قبل از بازی با پرسپولیس خودش را به ایران رساند، اما درباره اروین هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است.


مهاجم اسکاتلندی تراکتورسازی در پیغامی که به مسئولان باشگاه ارسال کرد، نوشته بود به خاطر دوری از کشورش شرایط روحی خوبی ندارد و به همین دلیل نمی تواند به ایران بیاید. او حتی تاکید کرده بود که روانشناس گفته باید در اسکاتلند بماند و به خارج از کشور سفر نکند.


بعد از این اتفاق دیگر اروین و مسئولان تراکتورسازی تا این لحظه تماسی با هم نداشتند، اما این مساله به تازگی در فدراسیون جهانی فوتبال مورد پیگیری قرار گرفته است. تراکتوری ها فیفا را در جریان موضوع مربوط به اروین قرار دادند و خواهان این شده اند تا جریمه ای برای این بازیکن در نظر گرفته شود. اتفاقی که می تواند برای اروین گران تمام شود.


در این شرایط چیزی که تقریبا مسلم به نظر می رسد پایان همکاری اروین با تراکتور است. این بازیکن از نظر فنی بازی های خوبی را برای سرخپوشان تبریزی انجام داد اما شاید بتوانیم بگوییم بازگشتش به ایران منتفی است و هر اتفاقی هم بیفتد از طریق فیفا موضوع پیگیری می شود.

دیدگاه‌ها