کد خبر : 1571662 | 06 آذر 1397 ساعت 10:37 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

خاتم ایران قعرنشین شد!

اسکرا باخت؛ عبادی پور ۱۵ امتیاز گرفت

در شب نخست والیبال جام باشگاه های جهان علاوه بر خاتم اردکان تیم میلاد عبادی پور هم شکست خورد.

اسکرا باخت؛ عبادی پور ۱۵ امتیاز گرفت

به گزارش  "ورزش سه"، شب گذشته در شرایطی والیبال جام باشگاه های جهان در سال ۲۰۱۸ به میزبانی لهستان آغاز شده که در این رقابت ها به جز خاتم اردکان که به عنوان نماینده ایران و آسیا حاضر شده و سادا کروزیرو برزیل که به عنوان نماینده آمریکای جنوبی به لهستان آمده، ۶ تیم دیگر از ۳ کشور اروپایی هستند. لهستان، ایتالیا و روسیه هر کدام ۲ نماینده دارند.


در اولین بازی شب گذشته تیم خاتم اردکان که با مشکلات زیادی مواجه شده و دچار کمبود بازیکن است، نتیجه را ۳ بر صفر به رقیب قدرتمند خود یعنی ترنتینوی ایتالیا که با ۴ قهرمانی پرافتخارترین تیم جام باشگاه های جهان به شمار می رود، واگذار کرد. نماینده ایران تنها تیمی بود که با این نتیجه سنگین بازی را واگذار کرد و در قعر جدول قرار گرفت.


در دیگر بازی این گروه آسکو رسوویا لهستان برابر سادا کروزیرو برزیل به برتری ۳ بر ۲ دست یافت تا یکی از نمایندگان میزبان گام اول را با پیروزی پشت سر بگذارد؛ تیمی که فردا شب حریف خاتم اردکان در بازی دوم خواهد بود.


در گروه دیگر اسکرا بلچاتوف لهستان با میلاد عبادی پور مقابل لوبه ایتالیا قرار گرفت و در یک بازی نزدیک ۳ بر یک شکست را پذیرا شد. لژیونر ایرانی در این مسابقه ۱۵ امتیاز برای تیمش کسب کرد؛ اما نتوانست مانع شکست اسکرا شود.


در بازی دیگر این گروه هم ۲ نماینده روسیه برابر هم قرار گرفتند. زنیت کازان روسیه و فاکل اورنگوی روسیه در یک بازی نزدیک و جذاب تا ست پنجم هم بازی کردند. در نهایت فاکل اورنگوی بود که با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز این دیدار شد.


نتایج کامل بازی های شب اول جام باشگاههای جهان به شرح زیر است:


اسکرا لهستان ۱ - لوبه ایتالیا ۳
ترنتینو ایتالیا ۳ – خاتم ایران ۰
زنیت کازان روسیه ۲ - فاکل اورنگوی روسیه ۳
آسکو رسوویا لهستان ۳ - سادا کروزیرو برزیل ۲

دیدگاه‌ها