کد خبر : 1571703 | 06 آذر 1397 ساعت 11:51 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

راز حضور همیشگی فغانی در بازیهای نساجی

علیرضا فغانی در بازی نساجی – سپیدرود برای چهارمین بار در فصل جاری لیگ برتر برای تیم مازنی سوت خواهد زد و این کمی عجیب است. تا جایی که برخی علیرضا فغانی را داور اختصاصی بازی های نساجی بر می شمرند.

راز حضور همیشگی فغانی در بازیهای نساجی

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق در حالی رخ می دهد که جواد نکونام این فصل بارها و بارها از داوری گله مند بوده و معتقد است امتیازات حساسی از تیم او به خاطر اشتباهات داور ضایع شده است. از سویی علیرضا فغانی این فصل به دلیل مسافرت های پی در پی در خیلی از هفته های لیگ برتر غایب بوده است اما هر گاه قضاوت کرده یک پای کار تیم نساجی بوده است!

 

رضا غیاثی، سخنگوی کمیته داوران در خصوص راز حضور همیشگی علیرضا فغانی در بازی های نساجی می گوید: « رازی در میان نیست. مسئولیت چیدمان داوری بر عهده آقای اصفهانیان است و ایشان تشخیص داده که بازی این هفته نساجی و سپیدرود را علیرضا فغانی سوت بزند. شاید به دلیل حساسیتی که این دیدار دارد. قطعا می دانم بحث خاصی در میان نیست و به دفعات پیش آمده که یک داور در طول فصل و به صورت رندوم چند بار بازی تیم را سوت زده است. در این بین چون علیرضا فغانی داور سرشناسی است توجه بیشتری به این موضوع می شود. »

 

نساجی هفته ها پیش در بازی با سپاهان از اشتباه داوری آسیب شدید دید و شاید به این خاطر علیرضا فغانی برای بازی های این تیم انتخاب می شود که کمیته داوران به باشگاه نساجی ثابت کند هیچ عنادی با تیم مازنی ندارد و اشتباهات داوری سهوا به ضرر این تیم تمام شده است.

 

دیدگاه‌ها