کد خبر : 1571828 | 06 آذر 1397 ساعت 18:43 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

نیکخواه‌بهرامی: اتفاقی نیفتاده؛ حامد و ارسلان برمی‌گردند

واکنش کاپیتان تیم ملی بسکتبال به حواشی اخیر

کاپیتان تیم ملی بسکتبال بعد از مدت ها سکوت در اینستاگرام خود صحبت هایی را پیرامون وضع این روزهای بسکتبال به زبان آورد.

واکنش کاپیتان تیم ملی بسکتبال به حواشی اخیر

به گزارش "ورزش سه"، صمد نیکخواه بهرامی که از سال گذشته بار دیگر به تیم ملی بازگشت و به عنوان کاپیتان آسمان خراش ها را در بازی های آسیایی و چند پنجره از مقدماتی جام جهانی 2019 همراهی کرد، در اردوی جدید تیم ملی حاضر نشد.


کاپیتان تیم ملی که قبل از سفر به ژاپن در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی به آمریکا سفر کرد، تصمیم گرفته زندگی اش را در این کشور ادامه دهد و به همین دلیل در اردوی اخیر تیم ملی هم با وجود دعوت از سوی مهران شاهین‌طبع حضور پیدا نکرد.


البته نیکخواه در چند ماه اخیر با توجه به دوری از ایران واکنشی به اختلافات به وجود آمده میان فدراسیون و مدیر تیم های ملی با ملی پوشان بسکتبال نداشت. چند روز قبل او در استوری اینستاگرامش کلمه «بی شعوری» را نوشت تا برداشت های متفاوتی از این کلمه شود.


حالابعد از گذشت چند روز صمد نیکخواه تصمیم گرفت در همان اینستاگرام درباره این اتفاقات توضیح دهد: «جملاتی که من چند روز قبل نوشتم، فقط یک شوخی با دوستانم بود. متاسفانه برداشت های بدی از این استوری شد. من اصلا به بسکتبال کاری نداشتم و موضوع فقط یک شوخی ساده بود. از برخی دوستان می خواهم که برداشت های تخیلی از این ماجرا نداشته باشند!»


کاپیتان تیم ملی که بعد از سفر به آمریکا در چند ماه اخیر درباره اتفاقات به وجود آمده سکوت کرده، جملاتی را پیرامون وضع تیم ملی به زبان آورده است: «من تیم ملی را دوست دارم و امیدوارم بازیکنان در 2 بازی پیش رو موفق باشند. ما حمایتشان می‌کنیم و امیدواریم پیروز شوند. حامد، ارسلان و سجاد هم انشاالله برمی‌گردند. خیلی اتفاقی نیفتاده؛ یک مدت ما در تیم ملی بودیم و حالا سایر بازیکنان هستند.»

دیدگاه‌ها