کد خبر : 1571865 | 06 آذر 1397 ساعت 21:24 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: سادیو مانه به دیدار با PSG می رسد

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در کنفرانس مطبوعاتی دیدار برابر پاری سن ژرمن حاضر شد.

کلوپ: سادیو مانه به دیدار با PSG می رسد


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول برای افزایش شانس های خود برای صعود امیدوار به کسب امتیاز در خانه پاری سن ژرمن است و کلوپ نمی خواهد تیمش به بازی هفته بعد با اورتون فکر کند.

 

دیدار برابر پاری سن ژرمن: "اگر قرار باشد 20 درصد از فکر ما درگیر دیدار با اورتون باشد نمی توانیم در بازی مقابل پاری سن ژرمن به میدان برویم. بعد از دیدار با پاری سن ژرمن به انگلیس باز خواهیم گشت و جلسات تمرینی کوتاهی برای بازی با اورتون خواهیم داشت اما در حال حاضر زمان مناسب فکر کردن به بازی فردا است و تمام تمرکز ما معطوف به این مسابقه خواهد بود."

 

1351396

 

شرایط بازیکنان: "عملکرد بازیکنانم در خط دفاعی و ثبات آنها فوق العاده بوده و بسیار مهم است زیرا این تنها روش مبارزه کردن است. شما به تمام بازیکنان به گزینه های جانشین و انتخاب های مختلف نیاز دارید و این شرایط فوق العاده است.

 

این شرایط در مورد خط میانی هم حکم فرماست زیرا نبی کیتا خیلی زود بعد از مصدومیت به ترکیب بازگشت و فابینیو هم شرایط بازی کردن دارد. در خط حمله استوریچ به خوبی تمرین می کند و ما شرایط خوبی داریم. وضعیت جدول نیز به ما کمک می کند زیرا ما می خواهیم به منچسترسیتی برسیم و در چنین شرایطی باید از تیم های دیگر امتیاز بگیریم.

 

سادیو مانه امروز مثل همیشه تمرین کرد و مشکلی برای بازی کردن ندارد. شرایط در مورد جوئل گومز نیز خوب بوده و اوضاع ما مثل همیشه است."

دیدگاه‌ها