کد خبر : 1571961 | 07 آذر 1397 ساعت 11:28 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

خاتم اردکان امشب برای بقا با میزبان می‌جنگد

حذف تیم عبادی‌پور از جام باشگاه‌های جهان

تیم اسکرا بلهاتوف لهستان با وجود درخشش عبادی پور دومین شکست خود را در جام باشگاههای جهان متحمل شد.

حذف تیم عبادی‌پور از جام باشگاه‌های جهان

به گزارش "ورزش سه"، در دومین شب از مسابقات والیبال جام باشگاههای جهان که به میزبانی لهستان در جریان است، تیم اسکرا بلهاتوف با در اختیار داشتن میلاد عبادی پور در یک مسابقه نزدیک نتیجه را به نماینده روسیه واگذار کرد.


اسکرا که شب نخست ۳ بر یک به لوبه ایتالیا باخته بود، با وجود میزبانی در شب دوم نیز مقابل فاکل روسیه نتیجه را ۳ بر ۲ واگذار کرد. در این بازی میلاد عبادی پور با وجود شکست تیمش درخشید و ۲۲ امتیاز به دست آورد.


با این حال اسکرا بلهاتوف دیگر شانسی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی با ۲ شکست نخواهد داشت و فردا شب در یک دیدار تشریفاتی به مصاف زنیت کازان روسیه خواهد رفت.


در دیگر بازی شب گذشته لوبه ایتالیا توانست ۳ بر ۲ زنیت کازان را از پیش رو بردارد و حالا مدعی نخست این گروه به شمار می رود.


امشب خاتم اردکان از گروه B در دومین بازی خود برابر آسکو رسوویا لهستان قرار می گیرد؛ تیمی که در بازی اول سادا کروز برزیل را ۳ بر ۲ شکست داده بود. نماینده ایران که با کمبود بازیکن مواجه است و بازی نخست خود را هم ۳ بر صفر واگذار کرده، برای اینکه شانس صعود داشته باشد، حتما باید در بازی امشب به برتری برسد.


آسکو رسوویا لهستان از تیم های ریشه دار و قدرتمند لهستان می باشد که عنوان نایب قهرمانی جام باشگاههای جهان را در کارنامه خود دارد و میزبان رقابت های گروه B نیز می باشد. این تیم بازیکنان نام آشنایی چون کاویکا شوجی (پاسور دوم تیم ملی آمریکا)، رافا بوشک و دیوید اسمیت(آمریکا)، مارچین مزدونک و لوک پری (استرالیا) را در اختیار دارد.


باید دید تیم نصفه و نیمه محمدرضا سالک می تواند از این تیم قدرتمند حداقل یک ست بگیرد یا با شکست آنها یک شگفتی بزرگ را رقم بزند یا ماجرای بازی نخست تکرار خواهد شد.

دیدگاه‌ها