کد خبر : 1571980 | 07 آذر 1397 ساعت 15:25 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

میاتوویچ:

رئال سولاری هیچکس را قانع نمی کند

رئال پس از شکست سنگین برابر ایبار شب گذشته توانست در زمین رم پیروز شود و صعود خود به عنوان تیم اول به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را قطعی کند.

رئال سولاری هیچکس را قانع نمی کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال در شرایطی نامطلوب به بازی با رم رسیده بود و به این برد نیاز حیاتی داشت. گرت بیل و لوکاس واسکز با گل های نیمه دوم خود کار رم را تمام کردند با این حال شیوه بازی رئال به خصوص در نیمه اول، چندان متقاعد کننده نبود.

 

 

1354054

 

 

میاتوویچ، ستاره سابق رئال که با گل خود در فینال 1998 به یوونتوس، هفتمین جام قهرمانی اروپا را برای کهکشانی ها به ارمغان آورد، در مورد وضعیت تیم محبوبش گفت:« تنها به این قناعت می کنم که از گروه صعود کردیم و به عنوان تیم اول هم این کار را انجام دادیم که البته خیلی مهم بود ولی واقعیت این است که شیوه بازی رئال سولاری برای هیچکس متقاعد کننده نیست.

نیمه اول خوب نبودیم و من را راضی نکرد. تیم کمی از لحاظ بدنی خسته است و به خصوص در بازی با ایبار، تمام حرکات کند بود. این حس را دارم که در تیم، هر کسی برای خودش بازی می کند که این خیلی خطرناک است. بازیکنان برای تیم بازی نمی کنند. رئال اگر می خواهد برای تمام جام ها بجنگد، باید بسیار بهتر از اینها شود.»

 

خط خوردن ایسکوایسکو هرچند الان شرایط فیکس شدن ندارد ولی حداقل می تواند روی نیمکت باشد. اینکه او به سکوها فرستاده می شود، از نظر من اتفاق عجیبی است و یک تنبیه بزرگ از جانب مربی. ایسکو بازیکن مفیدی است و باید او را احیا کرد.»

 

دیدگاه‌ها