کد خبر : 1572054 | 07 آذر 1397 ساعت 17:54 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی باز هم پل خوشبختی سپیدرود می‌شود؟

قرمزپوشان گیلانی در حالی برای اولین بار برابر نساجی در لیگ برتر قرار می‌گیرند که پیش از این با شکست آن‌ها راهی لیگ برتر شده بودند.

نساجی باز هم پل خوشبختی سپیدرود می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه" از ساعت 15 فردا تیم سپیدرود رشت در بازی خارج از خانه خود و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف نساجی می‌رود و به دنبال این است با کسب بردی دیگر از انتهای جدول جدا شده و قدمی برای بهبود اوضاعش بردارد.


اما گیلانی‌‌ها از تقابل با نساجی مازندران خاطرات بسیار خوبی در ذهن دارند. دو سال قبل و زمانی که سپیدرود برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کرد، نساج‌ها به رشت سفر کردند و در ورزشگاه شهید عضدی برابر حریف خود قرار گرفتند. شاگردان نظرمحمدی که برای صعود به لیگ برتر احتیاج به کسب برد داشتند خیلی زود و با گل دقایق 7 و 12 نزهتی و تهیدست پیش افتادند تا کار را تمام شده بدانند. اما عباس‌زاده در دقیقه 20 اختلاف را کم کرد و غلامعلی تبار در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند و شهر باران را در کما فرو برد.


اما این پایان کار نبود و حسین کعبی در دقیقه 78  از روی نقطه پنالتی گل سوم و صعود سپیدرود را به ثمر رساند و آن‌ها را به لیگ هفدهم رساند. حالا شاگردان علی کریمی امیدوارند بار دیگر خاطرات شیرینشان را برابر مازنی‌ها تکرار کنند و با کسب برد برابر میزبان بار دیگر در جدول صعود کرده و به وضعیت خود سر و سامانی دهند.

 

دیدگاه‌ها