کد خبر : 1572182 | 08 آذر 1397 ساعت 09:31 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه پارس جنوبی برای توقف ششمین مدعی

نماینده جم در لیگ برتر انگیزه زیادی دارد تا مقابل تراکتورسازی هم به برد برسد.

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم در فصل جاری لیگ برتر با وجود مشکلات زیادی که دارد اما با نتایج خوب همه را شگفت زده کرده است. زردپوشان جنوبی فوتبال ایران با دو برد متوالی که طی دو هفته گذشته مقابل پیکان و ذوب آهن به دست اوردند جمع امتیازات شان را به عدد 19 رساندند و بار دیگر به رتبه پنجم جدول برگشتند.


نکته قابل توجه درباره پارس جنوبی این است که شاگردان مهدی تارتار در فصل جاری مقابل مدعیان و تیم های بزرگ بازی های بهتری انجام می دهند و نتایج خوبی نیز کسب می کنند. آنها اگرچه جلوی تیم هایی مثل ماشین سازی و سپیدرود بازنده شدند اما در مقابل تاکنون 5 تیم بزرگ و مدعی را متوقف کردند که البته 3 مسابقه از این دست برای پارس حاصلش برد بوده است.

 


پارس جنوبی تا کنون از بین تیم های مدعی مقابل استقلال تهران، سپاهان اصفهان، پدیده مشهد، پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان به میدان رفته که 3 برد و دو تساوی کسب کرده است. 


تیم تارتار استقلال را در جم یک بر صفر شکست داد؛ پیکان را در خانه 3 بر صفر در هم کوبید و ذوب آهن را در اصفهان یک بر صفر مغلوب کرد. از سوی دیگر این تیم مقابل سپاهان تا دقیقه 94 دو بر یک پیش بود و در ثانیه های پایانی گل تساوی را دریافت کرد و در بازی با پدیده صدرنشین هم یک بر یک مساوی کرد.


حالا پارسی ها امیدوار هستند تا بتوانند در ورزشگاه تختی جم که تاکنون در این فصل طعم شکست را در آن نچشیده اند ششمین تیم مدعی را نیز متوقف کنند. آنها انگیزه زیادی برای برد در آخرین بازی خانگی نیم فصل اول دارند چراکه خوب می دانند با برد مقابل تیم پرستاره فوتبال تبریز می توانند در جدول رده بندی هم شرایط خوبی پیدا کنند و با روحیه ای فوق العاده به دیدار پرسپولیس در هفته پانزدهم بروند.

 


عکس ها: مهدی مهران نژاد

دیدگاه‌ها