کد خبر : 1572183 | 08 آذر 1397 ساعت 09:35 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل باشگاه اعلام کرد:

علاقه تراکتور برای سرمربیگری تقوی تا آخر فصل

با اعلام مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی محمد تقوی مشکلی برای ادامه همکاری با این باشگاه به عنوان سرمربی تا پایان فصل ندارد.

علاقه تراکتور برای سرمربیگری تقوی تا آخر فصل

به گزارش ورزش سه، مسئولان باشگاه تراکتورسازی بعد از جدایی جان توشاک ولزی سکان هدایت این تیم را برای ادامه لیگ برتر به صورت موقت به محمد تقوی سپردند تا سرمربی جدید که هدفشان خارجی بود بیاید و کار را در دست بگیرد.


در این مدت اما تراکتورسازی با تقوی نتایج خیلی خوبی گرفت و خودش را در حد یک مدعی بالا کشید. در این شرایط تراکتوری ها موضوع انتخاب سرمربی جدید را منتفی کردند اما حالا شایعاتی وجود دارد که در نیم فصل مسابقات لیگ برتر یک سرمربی خارجی بزرگ به ایران می آید و هدایت سرخپوشان تبریزی را برعهده می گیرد که به این منزله پایان سرمربیگری تقوی خواهد بود.


در چنین شرایطی اما مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی شایعه قطع همکاری با تقوی به عنوان سرمربی را تکذیب می کند. علیرضا اسدی در این باره گفته است: «در برخی رسانه‌ها که حرف و حدیث تمام نمی‌شود. آن چیزی که وجود دارد آقای تقوی با قدرت به عنوان سرمربی ادامه می‌دهند. ما در نیم‌فصل یک جلسه خوبی باید برگزار کنیم و هم خود تقوی و هم مالکیت باشگاه به ادامه همکاری علاقه‌مند هستند.»


تراکتورسازی روز شنبه در هفته چهاردهم لیگ برتر با پارس جنوبی جم دیدار می کند و بعد از آن آخرین بازی نیم فصل اول خود را در خانه مقابل فولاد انجام می دهد. دو مسابقه ای که می تواند سکوی پرتابی برای ماندن این تیم در کورس قهرمانی باشد.
باید دید ایا محمد تقوی از این دو مسابقه دشوار هم دست پر بیرون می آید یا خیر.

دیدگاه‌ها