کد خبر : 1572242 | 08 آذر 1397 ساعت 17:07 | 62.9K بازدید | 0 دیدگاه

جذابیت، گل، اخراج در دربی شمالی‌ها؛

نساجی 2 - سپیدرود 2 ریتم خوش شش و هشت

دو تیم نساجی مازندران و سپیدرود رشت در دیداری بسیار جذاب و پر حادثه به نتیجه تساوی ۲-۲ رضایت دادند.

نساجی 2 - سپیدرود 2 ریتم خوش شش و هشت

به گزارش “ورزش سه” دقایقی پیش دیدار دو تیم نساجی مازندران و سپیدرود رشت به پایان رسید و در این دربی بسیار جذاب، دیدنی و پر حادثه، هر دو‌ تیم به نتیجه تساوی ۲-۲ رضایت دادند.


لحظات حساس بازی دو‌ تیم نساجی و سپیدرود را می‌توانید از این صفحه دنبال کنید:


هفته چهاردهم لیگ برتر، تاریخ: ۸/۹/۹۷، ساعت: ۱۵
ورزشگاه: شهید وطنی قائمشهر
داور: علیرضا فغانی
کمک‌ها: بابک داوری – امیر مبشر – سیدمهدی سیدعلی
ناظر: حسین نجاتی

 

1358746

 

نساجی مازندران:


حامد لک، جورجی گولیسیانی، فرشاد فرجی، مهرداد عبدی، حمیدرضا دیوسالار، احمد عبدالله‌زاده، محمد آبشک، علی اصغر آشوری (دقیقه ۷۳- شاهین مجیدی)، سجاد عاشوری، امید سینک و محمد عباس‌زاده (دقیقه 39: محمد مهدی نظری (دقیقه 62: رحمان جعفری))


سرمربی: جواد نکونام

 

1358745

 

سپیدرود رشت:


کوروش ملکی، حسین کعبی ( دقیقه ۴2: میلاد قربانزاده)، میلاد شیخ سلیمانی، میثم تهیدست، امین جوادی مقدم، محمدرضا مهدوی، علی عباسی (۶۶: علیرضا عزت کرامت)، مهرداد بایرامی (۴۶: یعقوب کریمی)، حسین ابراهیمی، پویا نزهتی و محمد غلامی


سرمربی: علی کریمی

 

1358783

 

شرح بازی:

 

نیمه اول مسابقه به طور کامل در دست شاگردان جواد نکونام بود و آن‌ها فرصت‌های زیاد و خطرناکی را به دست آوردند؛ اما سودی نداشت. درست در دقایق پایانی نیمه اول، یک ضربه ایستگاهی برای نساجی به دست آمد و‌ امید سینک آن را به زیبایی شلیک کرد و در ادامه با استفاده از شلوغی محوطه جریمه، گل اول میزبان توسط مهدی نظری به ثمر  رسید.
در ادامه و با شروع نیمه دوم همه چیز به سود سپیدرود تغییر پیدا کرد. علی کریمی که هرگز دوست نداشت بازی را واگذار کند، در همان ابتدای نیمه دوم یعقوب کریمی را به زمین فرستاد و‌ تیمش‌ را هجومی کرد. با گذشت چند دقیقه از مسابقه، سپیدرودی‌ها توسط نزهتی، پنالتی به دست آوردند و غلامی آن را تبدیل به گل کرد و‌ بازی را به تساوی کشاند. رشتی‌ها که با چنگ و دندان به دنبال هر سه امتیاز بازی بودند حملات پرفشار خود را ادامه دادند و با استفاده از غفلت مدافعان نساجی، گل دوم را توسط شیخ سلیمانی وارد دروازه حامد لک کردند.
نساجی که بازی برده را با باخت عوض کرده بود، در صدد جبران برآمد و چهار دقیقه بعد از گل دوم سپیدرود، از روی کرنر ارسالی سینک و ضربه آکروباتیک زیبای عبدی کار را به تساوی ۲-۲ رساند و‌ بازی با همین نتیجه به پایان رسید. این دیدار جذاب و پربرخورد در وقت‌های تلف شده اخراجی داشت و میلاد شیخ سلیمانی به علت اعتراضات بی مورد، به وسیله فغانی از زمین مسابقه اخراج شد.

 

شرح گل:

 

دقیقه ۴۴: نساجی 1 - سپیدرود 0 (محمد مهدی نظری): یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه برای نساجی به دست آمد که امید سینک آن را به زیبایی به سمت دروازه شلیک کرد و با دفع ناقص ملکی همراه شد. در ادامه محمدمهدی نظری از شلوغی محوطه جریمه استفاده کرد و با ضربه سر، گل اول را برای تیمش به ثمر رساند.

 

دقیقه ۵۶- نساجی ۱-۱ سپیدرود (محمد غلامی): مهاجم باتجربه سپیدرود با ارسال پاس در عمق، نزهتی را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن توسط دیوسالار در محوطه جریمه سرنگون شد و پنالتی برای سپیدرود به دست آمد. در ادامه محمد غلامی با ضربه‌ای فنی نتیجه را به تساوی کشاند.

 

دقیقه ۷۰: نساجی ۱-۲ سپیدرود رشت (میلاد شیخ سلیمانی)- سپیدرودی‌ها از سمت راست چپ صاحب یک کرنر شدند و یعقوب کریمی آن را به محوطه جریمه ارسال کرد و میلاد شیخ سلیمانی با استفاده از شلوغی محوطه جریمه و با شلیک شوتی سرکش، گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند.

 

دقیقه ۷۸- نساجی ۲-۲ سپیدرود (مهرداد عبدی): امید سینک از سمت راست ارسالی را به محوطه جریمه انجام داد که با ضربه سر فرشاد فرجی همراه شد و در ادامه مهرداد عبدی با ضربه آکروباتیک زیبا گل دوم را برای نساجی به ثمر رساند.

 

1358836

 

اتفاق ویژه:


سپیدرود برای اولین بار در لیگ هجدهم توانست بازی باخته را به تساوی تبدیل کند و‌ به نوعی بازگشت دوباره داشته باشد. هر چند که آن‌ها فرصت داشتند بازی را با برد به پایان برسانند؛ اما باز هم از روی غفلت گل خوردند و برد حساسی را از دست دادند.

 

بهترین بازیکن:

 

نساجی (فرشاد فرجی):


مدافع راست نساج‌ها بر روی هر دو گل تیمش نقش به سزایی داشت و‌ دو پاس گل را به نام خود ثبت کرد. فرجی در صحنه گل اول از توپ برگشت داده شده توسط ملکی به خوبی استفاده کرد و با ضربه سر، نظری را در موقعیت گل قرار داد و گل اول نساجی به دست آمد. در ادامه وقتی این تیم بازی را باخته بود، باز هم فرجی با نفوذ به محوطه جریمه، توپ ارسالی سینک را با ضربه سر به مهرداد عبدی رساند و این بازیکن با ضربه آکروباتیک زیبا گل دوم را وارد دروازه ملکی کرد.

سپیدرود (محمد غلامی):


مهاجم کهنه‌کار رشتی‌ها علاوه بر اینکه در به دست آمدن پنالتی نقش مهمی داشت، این ضربه را هم‌ به گل تبدیل کرد و تیمش را به بازی برگرداند. در ادامه غلامی چند موقعیت عالی هم به دست آورد که همگی آن‌ها با واکنش لک دفع شد.

 

1358835

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 2 - محمد غلامی با توپ‌گیری در میانه زمین اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه او از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.
دقیقه 5 - پاس بلند دیوسالار به پشت مدافعان سپیدرود قبل از رسیدن به عباس‌زاده توسط تهی‌دست به بیرون زده شد.
دقیقه 6 - فرجی ارسال خطرناک محمد غلامی از جناح راست زمین به مقابل دروازه نساجی را به بیرون زد.
دقیقه 7 - پرتاب اوت بلند دیوسالار در محوطه جریمه سپیدرود به عباس‌زاده رسید که شوت پای چپ او راهی اوت شد.

دقیقه ۱۳- شوت خطرناک علی اصغر آشوری از بالای دروازه ملکی‌ به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: سجاد عاشوری داخل محوطه جریمه سپیدرود صاحب موقعیت خطرناکی شد که این فرصت با تکل خوب شیخ سلیمانی دفع شد.

دقیقه ۳۵:ارسال عالی حسین ابراهیمی به مقابل دروازه نساجی و ضربه سر محکم بایرامی را حامد لک به زیبایی دفع کرد.

دقیقه ۵۰ - حامد لک شوت پای چپ ناگهانی و پُر قدرت جوادی‌مقدم را در دو مرحله جمع کرد.

دقیقه ۵۱: کوروش ملکی شوت خطرناک و سرکش سینک را مهار کرد.

دقیقه ۶۸: پاس مهدوی به غلامی رسید که او بعد از سر،  شوت‌زنی کرد که حامد لک ضربه او را با واکنش عالی راهی کرنر کرد.

 

حاشیه:


جواد نکونام و علی کریمی قبل از شروع بازی خوش و‌ بش گرمی با یکدیگر انجام دادند.

 

1358748


حامد لک و محمد عباس‌زاده با تقدیم دست گلی، به استقبال سرمربی سپیدرود رشت رفتند.

نساجی مازندران در دقیقه ۲۰ مسابقه طی دو دقیقه، صاحب دو موقعیت بسیار خطرناک شد که کمک داور هر دو را آفساید اعلام کرد. همین امر اعتزاض فراوان اعضای نساجی را برانگیخت و تذکر جدی فغانی را به همراه داشت.

 

خلاصه‌بازی نساجی 2 - سپیدرود 2

دیدگاه‌ها