کد خبر : 1572258 | 08 آذر 1397 ساعت 14:50 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

طاهرخانی مثل انصاری، علیپور و بشار

اولین 90 دقیقه هافبک 19 ساله در پرسپولیس

هافبک جوان تیم پرسپولیس برای اولین بار در لیگ برتر در ترکیب اصلی این تیم بازی می کند.

اولین 90 دقیقه هافبک 19 ساله در پرسپولیس

به گزارش" ورزش سه" کمبود بازیکن باعث شده تا فرصت برای بازیکنان جوان پرسپولیس به وجود بیاید تا در بازی های دشوار هفته های پایانی نیم فصل اول بتوانند برای این تیم بازی کرده و تجربه کسب کنند. حمیدرضا طاهرخانی هافبک 19 ساله پرسپولیس که دو فصل قبل وقتی هفده ساله بود برای اولین بار در هفته پانزدهم لیگ شانزدهم و در بازی با سیاه جامگان در لیگ برتر به میدان رفته بود حالا برای اولین بار به عنوان بازیکن در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفته است.


او که در حال حاضر یکی از بازیکنان تیم امید ایران هم هست پس از چند سال حضور در پرسپولیس به عنوان یک جوان باتجربه بهترین فرصت را دارد که بتواند خودش را در ترکیب برانکو نشان بدهد. طاهرخانی حتما خوب می داند که اگر خوب بازی کرده و نظر برانکو را جلب کند آن وقت مثل دیگر بازیکنان به سختی از ترکیب بیرون می رود.


پس می توان گفت که بازی با ماشین سازی می تواند نقطه عطف زندگی فوتبالی طاهرخانی در پرسپولیس باشد. او که در زمره خوشبخت ترین بازیکنان هم عصر خودش به خاطر دو تجربه متوالی قهرمانی لیگ برتر و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد حالا می تواند مثل محمد انصاری که در بازی با ملوان و بعد از مصدومیت وحید حیدریه به زمین آمد و تبدیل به مهره ثابت برانکو شد، مثل علیپور و بشار، از این موقعیت حضور در ترکیب اصلی استفاده کند.

دیدگاه‌ها