کد خبر : 1572592 | 09 آذر 1397 ساعت 18:24 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: اورتون مثل گذشته تیمی منفعل نیست

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول روند پیشرفت اورتون در سالهای اخیر را محسوس دانست.

کلوپ: اورتون مثل گذشته تیمی منفعل نیست

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست در دیدار لیگ قهرمانان برابر پاری سن ژرمن، حالا لیورپول در لیگ برتر باید در دربی مرسی ساید به مصاف اورتون برود و کلوپ ضمن تمجید از رفم اخیر اورتون مدغی شد بهبود و پیشرفت رقیب همشهری لیورپول در سالهای اخیر آشکار بوده است

 

1350722

 

دیدار با اورتون: "پیشرفت اورتون کاملا محسوس بوده و آنها تیمی با سبک متفاوت نسبت به گذشته هستند. در گذشته شریط دربی متفاوت بود و اورتون تیمی منفعل به نظر می رسید اما حالا اینگونه نیست و این دربی یک مبارزه بزرگ و با فضاهای فراوان از سوی 2 تیم سریع خواهد بود.

 

در سالهای اخیر بازیکنان مدنظر مارکوس سیلوا به اورتون انتقال یافته اند. فصل قبل والکات به این تیم پیوست و امسال بازیکنانی چون یری مینا، برنارد و گومس، همچنین نباید از ریچارلیسون که بازیکن بسیار خوبی است نیز گذشت. از وقتی من اینجا بوده ام اورتون همیشه در بازار نقل و انتقالات فعال بوده و حالا در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. از نظر دفاعی و با بازیکنانی چون یری مینا، کین و کولمن آنها دارای سازماندهی خوبی هستند، همچنین آنها دروازه بان اول تیم ملی انگلیس را دارند و بهبود و پیشرفت آنها آشکار بوده است."

 

شکست برابر پاری سن ژرمن: "الان ساعت 4 و 15 دقیقه عصر است، آیا هوا تقریبا تاریک است؟ آیا پیش از این تاریک شده بود؟ ما باید بیرون رفته و برای یکدیگر مبارزه کنیم.

 

1358642

 

اورتون را تجزیه و تحلیل کرده و به من بگویید آیا این یک بازی آسان خواهد بود یا خیر؟ ضعف های این تیم را به من بگویید. اورتون واقعا خوب دفاع می کند و بازیکنان خوبی در همه پست ها دارند، پس یک مبارزه کامل در انتظار ما خواهد بود."

 

ضعف خط میانی لیورپول: "ما تنها 5 گل در لیگ خورده ایم و شما از ضعف خط میانی صحبت می کنید؟ متاسفم اما من مانند شما چنین چیزی نمی بینم."

دیدگاه‌ها