کد خبر : 1572644 | 09 آذر 1397 ساعت 21:39 | 167.4K بازدید | 0 دیدگاه

نقش‌جهان در زیباترین حالت فصل؛

محاصره 45 هزار نفری پدیده لیگ (عکس)

سوت آغاز بازی به صدا درآمده بود ولی هنوز هواداران سپاهان در راهروهای ورودی سکوهای طبقه اول نقش جهان می دویدند تا جایی برای نشستن پیدا کنند.

محاصره 45 هزار نفری پدیده لیگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اهمیت دیدار برابر پدیده برای سپاهانی‌ها به قدری بود که حتی اگر تماشای این بازی از سوی باشگاه رایگان اعلام نمی شد هم، آنها به احتمال فراوان رکورد حضور در بازی های خانگی این فصل را می شکستند.


کنفرانس های خبری باشگاه سپاهان در هتل کوثر برگزار می شود؛ همانجایی که بازیکنان و کادر فنی، شب قبل از بازی را پشت سر می گذارند تا برای دیدار روز بعدی آماده شوند. از برخورد اصفهانی ها با بازیکنان و کادر فنی تیم مشخص بود که دیدار برابر پدیده و نتیجه آنها از چه اهمیتی برای علاقمندان به سپاهان برخوردار است و با دیدن همین برخوردها هم می‌شد، حدس زد که روز جمعه هوادارانِ طلایی پوش سپاهان، ورزشگاه نقش جهان را پر خواهند کرد.

 

رایگان بودن بازی و دریافت نکردن قبض پارکینگ و بلیت، سبب شده بود تا هواداران با ترافیک کمتری خود را به ورزشگاه برسانند ولی ماشین هایی که در خیابان های منتهی به ورزشگاه نقش جهان پارک شده بود، نوید یک روز ویژه برای فوتبال اصفهان داشت.

 

 

ساعت 14 تقریبا 12 هزار نفر در ورزشگاه حاضر شده بودند ولی لحظه به لحظه به تعداد آنها افزوده می شد و وقتی سوت آغاز مسابقه توسط محمدرضا اکبریان زده شد، تازه مشکلات یگان ویژه برای جابجا کردن 400 هواداری که از مشهد آمده بودند، آغاز شده بود.

 

 

یگان ویژه که قسمت شمالی ورزشگاه را بسته بود، با حضور پرتعداد هواداران سپاهان، مجبور شد سکو به سکو، هواداران کم تعداد پدیده را به جایگاه ویژه نزدیک کرد تا جا برای سپاهانی هایی که با سرعت در حال ورود به ورزشگاه بودند باز شود.

 

این ماجرا تا چند دقیقه پیش از گل مهرداد محمدی که در دقیقه 27 با کنترلی زیبا و شوتی سرضرب از پشت محوطه جریمه ثبت شد، ادامه داشت و حالا ورزشگاه نقش جهان که پس از ماه ها به طور کامل طبقه اولش پر شده بود، سرتاپا جشن و پایکوبی بود  و هواداران کم تعداد پدیده خود را در محاصره سپاهانی هایی می دیدند که از چپ و راست، به آنها نزدیک شده بودند و فقط یک فنس فاصله میان آنها بود.

 

 

 


 سپاهان اگرچه مقابل پدیده در 15 دقیقه پایانی مجبور به دفاع از تک گل خود شد، ولی حضور هواداران محرکی بود برای بازیکنان سپاهان که به نظر می رسید، با دوندگی های بی امانی که طی بازی داشتند، برای آنها رمقی باقی نمانده بود.

 

امیرقلعه نویی در کنفرانس خبری پیش از اینکه صحبت خود در مورد بازی را آغاز کند، ابتدا از هواداران تشکر کرد و گفت، آنها به ما نشان دادند که پای کار هستند و شاید ما تا حالا به آنها کم لطفی می کردیم.
حضور هواداران بی شک مهم ترین قسمت یک مسابقه فوتبال به شمار می رود؛ اتفاقی که در مقابل پدیده با حضور تقریبا 45 هزار نفری هواداران سپاهان رقم خورد و آنها بخشی از سپاهان برای رساندن تیمشان به صدر جدول شدند.

 

 

 

 

ورزشگاه نقش جهان هفته آینده باید میزبان پرسپولیس باشد و با توجه به صدرنشینی سپاهانی ها، قطعا بار دیگر شاهد حضور پرتعداد هواداران این تیم خواهیم بود؛ شاید حالا وقت آن باشد که اینبار مسئولان باشگاه سپاهان و شرکت فولاد مبارکه، همانطور که امیرقلعه نویی گفت، تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات ورزشگاه (جابجایی تپه خاک و آزاد شدن پارکینگ ها، مقاوم سازی طبقه دوم، نصب چادرها و .. )  به کار بگیرند تا نقش جهان در دیدارهای آینده بتواند با تمام ظرفیتش از تیم های حریف میزبانی کند و به جای 45 هزار نفر هوادار، 75 هزار نفر هوادار را به خود ببیند.


عکس ها: امیر حسینی

دیدگاه‌ها