کد خبر : 1572653 | 09 آذر 1397 ساعت 22:31 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران پارس فردا ورزشگاه جم را پر کنند

تارتار: تیم ما همین الان قهرمان لیگ است

سرمربی پارس جنوبی جم اعتقاد دارد تیمش بازی سختی مقابل تراکتور دارد اما برای 3 امتیاز به میدان می رود.

تارتار: تیم ما همین الان قهرمان لیگ است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار با تراکتورسازی حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


تراکتور تیم قابل احترامی است
ما در هفته هایی که می گذرد، بازی های سختی را پشت سر می گذاریم. خداراشکر توانستیم نتایج خوبی بگیریم. فردا هم بازی سختی مقابل یکی از تیم های خیلی خوب لیگ امسال داریم. تیمی که نفرات خیلی خوب و باکیفیتی را جذب کرده و نتایج خوبی هم در هفته های قبل گرفته است. این تیم هواداران خوب و خونگرمی هم دارد. از همین الان به همه هواداران تراکتور خوشامد می گویم. تراکتور تیم قابل احترامی است.


در خانه مقتدرانه بازی می کنیم
تراکتور کادرفنی جوان و به روزی دارد. آقای تقوی شناخته شده است و امیرحسین پیروانی نیز نقش بسیار پررنگی را دارد. بازی آسانی نیست ولی ما هم مثل همیشه در خانه خودمان مقتدرانه بازی می کنیم.


هواداران فردا ورزشگاه جم را پر کنند
به کمک هواداران خود خیلی احتیاج داریم، چون می دانیم که هواداران تراکتورسازی با این تیم به جم می آیند. انتظار داریم هواداران خودمان جو خیلی خوبی را ایجاد کنند تا به سود ما و به ضرر تیم میهمان باشد. من از آنها می خواهم ورزشگاه را مقابل تراکتور پر کنند تا با روحیه بهتری عمل کنیم و انشاالله در پایان بازی 3 امتیاز را کسب کنیم.


در این خصوص از مدیرعامل بپرسید
از سرمربی پارس جنوبی سوال شد که با وجود نتایج خوب اما شنیده می شد مدیران باشگاه صحبت هایی را با برخی مربیان دیگر انجام داده اند که تارتار اینگونه پاسخ داد: من چیزی در این باره نشنیدم؛ این سوالات را مدیریت باشگاه باید جواب بدهد.


درباره مسائل مالی قبل از بازی حرف نمی زنم
من به هیچ وجه قبل از بازی درباره مسائل مالی صحبت نمی کنم. درباره مسائل فنی حرف می زنیم. اگر بعد از بازی شرایط مساعد بود در این خصوص حرف می زنیم.


دو مصدوم داریم
چند بازیکن مصدوم داریم. عماد میرجوان و فرشید پاداش مصدومیت دارند. خداراشکر محروم نداریم.


باتجربه ها در بحران ها به ما کمک کردند
من خودم تا 37 سالگی بازی کردم و خوب می دانم یک بازیکن باتجربه آماده چقدر می تواند به تیم کمک کند. روزی که محسن بنگر، محمد نوری و رحمان احمدی 3 بازیکن باتجربه را اضافه کردم، با توجه به شرایط بد مالی مان به هر حال ما پیش بینی می کردیم که شاید دچار مشکلات و بحران هایی شویم. حتی همین امسال هم چند بازی خوب نتیجه نگرفتیم ولی در شرایط سخت این باتجربه ها می توانند تیم را از این شرایط خارج کنند. این اتفاق هم افتاده و ممنونم که آنها درکنار سایر باتجربه ها مثل میثم نقی زاده هم به کادر فنی کمک می کنند و هم به بازیکنان جوان تر روحیه می دهند.


خوشحالم بازیکنان سابق پارس پیشرفت می کنند
من خیلی خوشحالم بازیکنانی که از تیم پارس رشد کردند امروز در اکثر تیم های لیگ برتری خوب بازی می کنند. جدا از محسن فروزان، ایمان سلیمی و محمد طیبی، علی دشتی در سایپا است؛ فرشاد محمدی مهر و میثم تیموری در استقلال و امید سینگ در نساجی بازی می کنند. به هر حال بعضی از آنها در این تیم احیا شدند و برخی نیز مطرح شدند. این باعث خوشحالی کادرفنی ما است. همه کادر ما زحمت کشیدند و همه مردم در پیشرفت انها نقش داشتند. خوشحال می شویم و امیدواریم روز به روز بهتر پیشرفت کنند.


ما قهرمان لیگ هستیم
تارتار درباره انتقاد یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه پارس جنوبی وقتی گل می زند به لاک دفاعی می رود، تاکید کرد: اگر ما بدون اشکال باشیم که باید برای قهرمانی و کسب سهمیه تلاش کنیم. ما با این بودجه محدود تا الان قهرمان لیگ هستیم. این یک واقعیت است. با این درصد دریافتی همین الان قهرمان لیگ هستیم. ببینید تیم های دیگر چقدر هزینه کردند و ما چقدر. در دو بازی گذشته 4 گل زدیم و بدون گل خورده. به هر حال ضعف زیاد داریم، ما بهترین تیم ایران که نیستیم. خیلی ایراد داریم ولی حُسن هایمان بیشتر از ضعف هایمان است. نتایج ما نتایجی جلوتر از هدف گذاری مان است.

دیدگاه‌ها