کد خبر : 1572669 | 10 آذر 1397 ساعت 08:57 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

هو شدن اولی هوینس در مجمع باشگاه بایرن

در جریان برگزاری مجمع عمومی باشگاه بایرن مونیخ، برخی اعضای این باشگاه که از عملکرد مدیریت فعلی ناراضی هستند به هو کردن اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن پرداختند.

هو شدن اولی هوینس در مجمع باشگاه بایرن

به گزارش "ورزش سه"، در جریان برگزاری مجمع عمومی باشگاه بایرن مونیخ که در شهر مونیخ مقر این باشگاه برگزار می‌شد، بعد از آنکه روسای باشگاه سخنرانی‌های خود را انجام دادند نوبت به تعدادی از اعضای عادی باشگاه رسید که به نوبت درباره‌ی مسائل باشگاه صحبت کنند. اعضایی که بسیاری از آنها به روسای باشگاه به شدت انتقاد داشتند و اولی هوینس بیشتر از همه هدف انتقادهای آنها بود. تا جایی که در اتفاقی عجیب، اعضای ناراحت و عصبانی باشگاه بایرن مونیخ در مجمع عمومی باشگاه به هو کردن اولی هوینس پرداختند.

 

انتقادهای اعضای باشگاه مواردی از عملکرد نامناسب باشگاه در حوزه‌ی روابط عمومی گرفته تا رفتار بازیکنان و حتی رنگ صندلی‌های ورزشگاه آلیانز آرنا را در برمی‌گرفت. اما یکی از اعضای باشگاه در صحبتهای خود اولی هوینس را مستقیماً هدف گرفت و از او به خاطر باطل کردن کارت VIP پل برایتنر، اسطوره‌ی بزرگ باشگاه انتقاد کرد. او سپس به انتقاد از عملکرد حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن و نیکو کوواچ پرداخت و خطاب به هوینس گفت باورم نمی‌شود شما چطور با کسی مثل کوواچ قرارداد سه ساله امضا کرده‌اید.

 

این عضو باشگاه در پایان سخنرانی‌اش گفت:" شما با اینکه بارها از PSG به خاطر روابطش با قطر و دریافت حمایت از سوی این کشور انتقاد می‌کنید ولی خودتان با گرفتن پولهای اسپانسری از مبدا قطری مشکلی ندارید. آقای هوینس فراموش نکنید که بایرن مونیخ ارث پدری کسی نیست".

 

سخنان این عضو باشگاه با تشویق شدید 1700 عضوی که در مراسم حضور داشتند همراه شد. اما هوینس که بعد از آن تریبون را در اختیار گرفته بود با رد کردن انتقادهای مطرح شده گفت که در صحبتهای عضو باشگاه مسائل بسیار زیادی وجود داشته که دور از حقیقت بوده و اگر او بخواهد به همه‌ی آنها پاسخ دهد سه سال زمان خواهد برد. هوینس گفت:" به همین خاطر قصد ندارم اینجا در بحث‌هایی که در این سطح هستند شرکت کنم". این سخنان هوینس با هو کردن شدید او از سوی حضار در سالن همراه شد. اتفاقی که به نظر می‌رسید هوینس و دیگر مسئولان بایرن را شوکه کرده است.

 

دیدگاه‌ها