کد خبر : 1572733 | 10 آذر 1397 ساعت 13:03 | 22.6K بازدید | 1 دیدگاه

اصفهان به طبقه دوم نقش جهان نیاز دارد

در بازی سپاهان - پدیده علاوه بر سکوهای نقش جهان، راهروها نیز مملو از تماشاگران مشتاق اصفهانی بود.

اصفهان به طبقه دوم نقش جهان نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان سومین فصل میزبانی در نقش جهان را پشت سر می گذارد اما هنوز طبقه دوم این ورزشگاه آماده بهره برداری نیست. سال گذشته مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی «عدم استقبال تماشاگران» را دلیل بسته بودن درهای طبقه دوم این استادیوم عنوان کرد و گفت که هیچ مشکل ایمنی در نقش جهان وجود ندارد اما در سه فصل اخیر حداقل 5-6 بازی بوده که بیش از ظرفیت طبقه اول ورزشگاه تماشاگر به نقش جهان رفته اما اجازه حضور در طبقه دوم به آن ها داده نشده است.

 

همچنین مسعود تابش مدیر وقت باشگاه سپاهان نیز در اردیبهشت 97 گفته بود طبقه دوم نقش جهان از اواسط لیگ هفدهم آماده خواهد شد اما الان دقیقا در همان روزها هستیم و یک بازی بزرگ دیگر نیز در این ورزشگاه در پیش است اما خبری از افتتاح طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان نیست.

 

در بازی امروز سپاهان و پدیده که دیدار تیم های اول و دوم جدول به شمار می رفت، هواداران فوتبال در اصفهان حضور پرشوری در ورزشگاه داشتند و تا شروع مسابقه اکثر سکوهای ورزشگاه را مملو کردند. پس از آغاز بازی نیز ورود تماشاگران به استادیوم همچنان ادامه داشت و در لحظه ای که داور به نشانه پایان نیمه اول در سوت خود دمید، جدا از سکوها، راهروها نیز پر از طلایی پوشانی بود که برای تماشای بازی شاگردان امیر قلعه نویی راهی نقش جهان شده بودند.

 

1359283

 

هواداران فوتبال در اصفهان و مخصوصا سپاهانی ها در سال هایی که نقش جهان آماده نبود، برای تماشای بازی تیم های محبوبشان مجبور بودند رنج سفر چند ده کیلومتری به فولاد شهر را بکشند و حتی هواداران برخی تیم ها نیز بابت حضور کم تعداد آن ها را مورد تمسخر قرار دهند اما حالا با افتتاح ورزشگاهی در شهر اصفهان، سپاهانی ها نشان داده اند که می توانند حتی یک ورزشگاه 40 هزار نفری را هم پر کنند و شاید اگر طبقه دوم ورزشگاه نیز قابل استفاده بود، شمار هواداران آن ها به ظرفیت ورزشگاه یعنی 70 هزار نفر نیز می رسید.

 

پس از پذیرفتن رنج سفر به فولاد شهر در شرایطی که نقش جهان نصفه و نیمه باقی بود، به نظر می رسد حالا نوبت این است که اصفهانی ها رنج نشستن روی راهروهای ماسه ای نقش جهان را بکشند و با افسوس به صندلی های پرتعداد قرمز، نارنجی و سفید رنگ طبقه دوم بنگرند.

 

1359284

 

پس از پایان بازی پدیده و سپاهان، اکثریت قریب به اتفاق اعضای تیم و کادرفنی سپاهان اعتقاد داشتند حضور پرشور هواداران باعث شد تا آن ها بتوانند تیم صدر جدولی پدیده را شکست دهند. بدون شک اگر طبقه دوم ورزشگاه نیز افتتاح شود، سپاهان می تواند در سال های آینده با حمایت هواداران پرتعدادش در مسابقات آسیایی نیز همچون یک دهه پیش به موفقیت برسد.

 

18 آذر یک مسابقه حساس دیگر در این ورزشگاه برگزار خواهد شد. بدون شک پرسپولیسی ها خواستار بیش از 4 هزار صندلی از 40 هزار سکوی طبقه اول خواهند بود و بی تردید سپاهانی ها نیز حضور پرشورتری در نقش جهان خواهند داشت و شاید وقت آن باشد که مسئولان فوتبال اصفهان با افتتاح به موقع طبقه دوم این استادیوم زیبا، مانع از اتفاقی تلخ و ایجاد تنشی دوباره بین هواداران شوند.

 

 

عکس‌ها: امیرحسینی و رسول شجاعی

دیدگاه‌ها