کد خبر : 1572823 | 10 آذر 1397 ساعت 18:22 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون والیبال سنت‌شکنی می‌کند

اردبیل و ارومیه؛ میزبان لیگ جهانی 2019

ناظر فدراسیون جهانی والیبال برای بازدید از امکانات شهرهای ارومیه و اردبیل برای میزبانی ار لیگ ملت های 2019 به ایران سفر می کند.

اردبیل و ارومیه؛ میزبان لیگ جهانی 2019

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون والیبال تصمیم گرفته برخلاف سال‌های گذشته که همواره تهران میزبان بازی‌های تیم ملی در لیگ جهانی بوده، در سال 2019 سنت شکنی کرده و بازی ها را در شهرستان‌ها برگزار کند.


آنطور که فدراسیون اعلام کرده اردبیل و ارومیه به عنوان 2 کاندیدای اصلی برای میزبانی از 2 هفته لیگ ملت های والیبال 2019 انتخاب شده اند.


در همین راستا کریستین واسمر ناظر فدراسیون جهانی والیبال دوشنبه 12 آذر ساعت 21 شب وارد تهران خواهد شد و بعد از یک شب اقامت در تهران صبح روز سه شنبه عازم ارومیه می شود.


ارومیه در هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال سال 2019 که هفته اول میزبانی ایران است، میزبان خواهد بود و نماینده فدراسیون جهانی از ورزشگاه محل برگزاری مسابقات بازدید خواهد کرد.


واسمر 13 آذر در ارومیه اقامت خواهد داشت و سپس صبح روز چهارشنبه به اردبیل سفر خواهد کرد و عصر چهارشنبه از ورزشگاه محل برگزاری مسابقات هفته چهارم لیگ ملت های والیبال در اردبیل بازدید می کند.


واسمر روز پنجشنبه به تهران باز خواهد گشت و سپس تهران را به مقصد آلمان ترک می کند.


در صورت تایید ناظر FIVB اردبیل و ارومیه می توانند در سالی که برای اولین بار ایران میزبان 2 هفته از لیگ جهانی است، پذیرای 6 مسابقه جذاب در بالاترین سطح والیبال جهان باشند.

دیدگاه‌ها