کد خبر : 1572985 | 11 آذر 1397 ساعت 11:13 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آرسنال - تاتنهام

دربی شمال لندن، امروز بین دو تیم آرسنال و تاتنهام در ورزشگاه امیریتس برگزار خواهد شد.

پیش بازی آرسنال - تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم که رقیبان سنتی یکدیگر محسوب می‌شوند، رقابت نزدیکی در این فصل داشته و پا به پای هم در جدول لیگ پیش می‌روند. تاتنهام پس از شروع ضعیف در لیگ، توانست خود را بالا بکشد و با 30 امتیاز در رده سوم جدول قرار بگیرد. در آن سو، آرسنال که با شکست فصل را شروع کرده بود، رفته رفته روند بسیار خوبی را در پیش گرفت و در حال حاضر با 27 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته است.

 

تقابل دو تیم همواره از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بوده ولی حالا که رقابت آنها انقدر نزدیک پیش می‌رود، مطمئنا جذابیت آن بیش از پیش خواهد بود.

 

 

1359602

 

 

پیر امریک اوبامیانگ، بهترین گلزن آرسنال با 8 گل است و هری کین که با 7 گل بهترین گلزن تاتنهام است، در تعقیب اوست. آرون رمزی نیز با 4 پاس گل بهترین پاسور آرسنال است و اریکسن نیز با آماری مشابه، بهترین پاسور تاتنهام.

 

اما در 6 تقابل اخیر دو تیم، تاتنهام توانسته عملکردی بهتر از حریف خود به ثبت برساند. در این 6 دیدار، 2 پیروزی برای تاتنهام، 1 پیروزی برای آرسنال و 3 تساوی به دست آمده است.

 

دنی ولبک، ناچو مونرئال و ماوروپانوس غایبان آرسنال هستند و حضور کوشیلنی و لاکازت هنوز مشخص نیست، هر چند که بعید است کوشیلنی در فهرست قرار بگیرد. تاتنهام نیز وینسنت یانسن، موسی دمبله، داوینسون سانچز و ویکتور وانیاما را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و حضور تریپیه و اریک لاملا هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1359604

دیدگاه‌ها