کد خبر : 1573301 | 12 آذر 1397 ساعت 17:40 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

تله فوت:

نیمار و پی اس جی توافقی برای جدایی ندارند

انتشار خبری مبنی بر توافق نیمار با الخلیفی برای جدایی از پی اس جی، بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا داشت.

نیمار و پی اس جی توافقی برای جدایی ندارند

به گزارش "ورزش سه"، فوق ستاره برزیلی، تابستان سال گذشته با حواشی فراوان و انتقالی 222 میلیون یورویی بارسا را به مقصد پاریس ترک کرد ولی در اولین فصل حضورش نتوانست خود را با فضای باشگاه وفق دهد. از مشکلات با کاوانی گرفته تا بی میلی برای حضور در جلسات تاکتیکی اونای امری، همه نشان می دادند که نیمار از پیوستن به پی اس جی پشیمان شده است.

 

 

1356588

 

 

تابستان امسال با وجود شایعات فراوان در مورد انتقال او به رئال، اعلام شد که او درپی اس جی خواهد ماند. نیمار خود شخصا نیز تمام شایعات را رد کرد اما چندی پیش خبری از سوی "BETEVE" منتشر شد مبنی بر توافق بین نیمار و مدیر پی اس جی(ناصر الخلیفی) برای اینکه تابستان آینده با 200 میلیون یورو می تواند به تیمی دیگر ملحق شود.

مصاحبه اخیر مدیر اجرایی بارسا که بازگشت نیمار را غیرممکن ندانست نیز نشان از تغییر عقیده سران بارسا در مورد فوق ستاره برزیلی می داد.

 

در همین رابطه امروز تله فوت گزارش داد که نیمار و پی اس جی هیچ توافقی برای جدایی نکرده اند و این ادعا که او با 200 میلیون یورو می تواند راهی تیمی دیگر شود کذب است. طبق ادعای تله فوت، پی اس جی تحت هیچ شرایطی ستاره برزیلی را از دست نخواهد داد.

دیدگاه‌ها