کد خبر : 1573329 | 12 آذر 1397 ساعت 17:36 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

دست خالی سپیدرود در قلب دفاع مقابل استقلال

علی کریمی در بازی برابر استقلال دو مهره مهم خود در خط دفاع را در اختیار ندارد و به همین دلیل با مشکلاتی در انتخاب ترکیب مواجه است.

دست خالی سپیدرود در قلب دفاع مقابل استقلال

به گزارش "ورزش‌سه"،  سپیدرود روز جمعه آخرین بازی نیم فصل اول خود را در ورزشگاه سردار جنگل رشت برابر استقلال برگزار می‌کند و به دنبال این است با کسب برد در این مسابقه به وضعیتش در جدول سر و سامان داده و به استقبال تعطیلات 50 روزه نیم فصل برود.


اما علی کریمی برای جدال با آبی پوشان تهرانی مصائب زیادی برای انتخاب خط دفاع خود خواهد داشت. میلاد شیخ سلیمانی در بازی برابر نساجی مازندران با دریافت کارت قرمز از علیرضا فغانی از زمین مسابقه اخراج شد و از طرف دیگر حسین کعبی با مصدومیتی از ناحیه زانو مواجه شده است. حال این دو بازیکن شانسی برای حضور مقابل استقلال تهران نخواهند داشت.


به احتمال فراوان بار دیگر میلاد قربان زاده به سمت راست دفاعی تیمش باز می‌گردد و علیرضا نورمحمدی، مدافع و کاپیتان سابق پرسپولیس هم در کنار میثم تهیدست زوج خط دفاعی سپیدرود برابر استقلال را تشکیل می‌دهند. پیش از این خبر می‌رسید پویا نزهتی هم به دلیل وجود مصدومیتی جزیی از دیدار حساس با آبی پوشان محروم می‌شود که با برطرف شدن این مشکل، وینگر سرعتی رشتی‌ها مانعی برای حضور در زمین نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها