کد خبر : 1573438 | 13 آذر 1397 ساعت 09:20 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

چکیده بوکس ایران 21 آذر به روی رینگ خواهند رفت

احتمالا در تورنمنت مجارستان حضور پیدا کنیم

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: مسابقات بوکس قهرمانی کشور از 21 آذرماه به میزبانی خوزستان آغاز خواهد شد و تمام چکیده بوکس ایران در این مسابقات به روی رینگ می‌روند.

احتمالا در تورنمنت مجارستان حضور پیدا کنیم

به گزارش ورزش سه و به نقل از فارس، مسابقات بوکس بزرگسالان قهرمانی کشور از روز شنبه هفته آینده به میزبانی خوزستان برگزار خواهد شد و نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

 

اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس در پاسخ به این سؤال که شرایط حضور در مسابقات قهرمانی کشور به چه صورت است، عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی که فدراسیون انجام داده مسابقات قهرمانی کشور از 16 آذرماه به مدت یک روز به میزبانی خوزستان برگزار خواهد شد. تمام چکیده بوکس ایران در رقابت‌های قهرمانی کشور به روی رینگ می‌رود. در واقع هرکسی مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی بوکس است باید در این رقابت‌ها شرکت کند البته به استثنای برخی از بوکسورها که گواهی پزشکی دارند.

 

وی در پاسخ به این سؤال که احسان روزبهانی با توجه به جراحی که اخیر از ناحیه گردن داشته و سالار غلامی که در کشور کانادا تمرینات خود را پیگیری می‌کند، تکلیف این نفرات چیست، گفت: احسان روزبهانی گواهی پزشکی دارد و از حضور در این مسابقات معاف است، سالار غلامی نیز در کانادا تمرین می‌کند و او نیز از حضور در این مسابقات معاف است؛ به غیر از این بوکسور هرکسی تمایل به حضور در اردوی تیم ملی را دارد باید در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشته باشد. در واقع تکلیف اردونشینان تیم ملی بوکس در خوزستان مشخص خواهد شد.

 

احدی در پاسخ به این سؤال که چند نفر در پایان مسابقات قهرمانی کشور به اردوی تیم بوکس دعوت خواهند شد، گفت: دعوت از نفرات ملی‌پوش به اردوی تیم ملی بستگی به این دارد که مسئولان مجموعه ورزشی انقلاب در خوابگاهی که در اختیار دارند چه تعداد به ما محل اسکان بدهد. احتمالاً ۲۰ تا ۲۷ نفر به اردوها دعوت خواهند شد. از تعداد نفرات حاضر در مسابقات قهرمانی کشور خبر ندارم و نمی‌دانم چه کسانی در مسابقات حضور خواهند داشت. ما در تلاش هستیم که از ابتدای دی ماه اردوی تیم ملی را آغاز کنیم.

 

سرمربی تیم ملی بوکس در پاسخ به این سؤال که چند نفر به عنوان اعضای کمیته فنی در مسابقات قهرمانی کشور حضور خواهند داشت، گفت: بنده به عنوان سرمربی تیم ملی، علی مظاهری به عنوان مربی تیم ملی، حسین نهرودی، کوروش ملایی و رضا مهدی‌پور به عنوان کمیته فنی در مسابقات حضور خواهند داشت.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تا پایان سال جاری تیم ملی بوکس در مسابقاتی شرکت خواهد کرد یا خیر، گفت: برای حضور در یک تورنمنت به میزبانی مجارستان دعوت شده‌ایم. اوایل بهمن‌ماه تا اواسط بهمن‌ماه این رقابت‌ها برگزار خواهد شد، اما با توجه به اینکه تورنمنت چابهار نیز قرار است اسفندماه برگزار شود ما منتظر هستیم تا ببینیم که برنامه‌ها به چه صورت است. در صورتی که این دو تورنمنت با یکدیگر تداخل نداشته باشد در هر دو رویداد حضور خواهیم داشت، در غیر این صورت با توجه به حساسیتی که تورنمنت چابهار دارد، صلاح بر این است که در تورنمنت بین المللی چابهار حضور داشته باشیم.

دیدگاه‌ها