کد خبر : 1573456 | 13 آذر 1397 ساعت 10:23 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

این بازیکنان باید در جام جهانی هم بدرخشند

نیکخواه‌بهرامی: بسکتبال ایران قدرتش را ثابت کرد

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: با صعود به جام جهانی بار دیگر قدرت بسکتبال ایران را به همه ثابت کردیم.

نیکخواه‌بهرامی: بسکتبال ایران قدرتش را ثابت کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بسکتبال ایران در شرایطی روز گذشته با شکست فیلیپین در مانیل مجوز صعود به جام جهانی ۲۰۱۹ را کسب کرد که صمد نیکخواه بهرامی را به عنوان کاپیتان در اختیار نداشت. این بازیکن که در خیلی از بازی های انتخابی همراه تیم ملی بود، در پنجره پنجم به دلیل سفرش به آمریکا و مشکلات شخصی در اردو حاضر نشد.


کاپیتان تیم ملی بسکتبال بعد از قطعی شدن صعود ایران به جام جهانی ۲۰۱۹ چین با تبریک این برد به هم تیمی هایش گفت: اول از همه صعود به جام جهانی ۲۰۱۹ را به همه بسکتبالیست ها تبریک می گویم. من کاری ندارم تیم ملی با چه بازیکنانی و با چه گروهی به جام جهانی صعود کرد و به نظرم این برد متعلق به همه بازیکنان شاغل در بسکتبال ایران است. بازیکنانی هم که دیروز در زمین بودند، نماینده همه اهالی بسکتبال هستند.


وی افزود: بار دیگر قدرت بسکتبال ایران را به همه ثابت کردیم. امیدوارم این پیروزی سر منشا یک راه جدید و همدل شدن همه اهالی بسکتبال شود. زمان آن رسیده که همگی دست به دست یکدیگر دهیم و برای پیشرفت بسکتبال تلاش کنیم.


نیکخواه بهرامی که هنوز تصمیم خود را برای آینده اش در تیم ملی اعلام نکرده، گفت: این بچه ها باید در جام جهانی بدرخشند. این نفرات نیاز به حمایت دارند تا بتوانند با شرایط خوبی به جام جهانی بروند.

دیدگاه‌ها