کد خبر : 1573476 | 13 آذر 1397 ساعت 11:10 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

دوپینگ مالی و سیاسی ذوب آهن قبل از جنگ آزادی

باشگاه اصفهانی در فاصله چند ساعت تا بازی حساس امروز با مدافع عنوان قهرمانی لیگ در آزادی هم دوپینگ مالی شد هم دوپینگ سیاسی.

دوپینگ مالی و سیاسی ذوب آهن قبل از جنگ آزادی

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع برای ذوب آهن در این فصل از رقابت های لیگ به هیچ عنوان خوب پیش نرفت. ناکامی های متوالی با امید نمازی باعث شد تا این مربی جای خود را به علیرضا منصوریان بدهد اما حتی این تغییر هم شوک چندانی به تیم وارد نکرد تا از دو بازی با هدایت مربی جدید تنها یک امتیاز نصیب ذوبی ها شود و آنها در جایگاه چهاردهم جا خوش کنند.


در شرایطی که تا ساعاتی دیگر تیم اصفهانی باید در بازی معوقه هفته یازدهم به مصاف پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برود سران باشگاه با مشارکت تعدادی از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی همین طور اسپانسرها به شارژ سیاسی و مالی تیم خود پرداختند تا روحیه ذوب آهن برای بازی سرنوشت ساز امروز بالا برود.


شب گذشته دکتر پوربافرانی، نماینده مردم شهرستانهای نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیران ارشد گروه صنعتی بارز در جمع بازیکنان این تیم حضور یافتند تا گفتگوی صمیمانه و انرژی بخشی با ذوبی ها داشته باشند.دکتر پوربافرانی، نماینده مردم نایین و عضو فراکسیون ورزش و کمیسیون بهداشت گفت: «ورزش نیاز مبرم زندگی امروز است و ما به عنوان نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی موظف هستیم تا تمام توان خود را در حمایت از تیم ورزشی ذوب آهن که توانسته در طی 5 سال گذشته افتخارات زیادی در سطح کشور و آسیا کسب نماید بکار ببندیم».


در پایان این نشست مدیران عالی شرکت بارز نیز با سخنرانی کوتاه برای اعضای ذوب آهن اعلام آمادگی کردند تا هر حمایتی لازم است از تیم داشته باشند تا باشگاه دوباره در مسیر صعود و رسیدن به جایگاه واقعی اش قرار بگیرد.

 

1360340

دیدگاه‌ها