کد خبر : 1573531 | 13 آذر 1397 ساعت 14:10 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال- سپیدرود؛ به یاد آخرین بازی بدون شفر

دو تیم استقلال و سپیدرود در حالی روز جمعه در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم می روند که آخرین بازی دو تیم در ورزشگاه آزادی خاطره عجیبی دارد.

به گزارش ورزش سه، علیرضا منصوریان فصل گذشته بعد از کسب نتایج ضعیف تصمیم گرفت بعد از بازی با ذوب آهن در هفته هفتم از سمت خود استعفا کند تا  دست مدیران استقلال برای انتخاب سرمربی جدید باز باشد.


مدیران استقلال بعد از قبول استعفای منصوریان در تکاپو بودند که سرمربی جدید تیم را هرچه زودتر انتخاب کنند و به همین دلیل در بازی با سپیدرود در هفته هشتم لیگ برتر میک مک در مورت به همراه صالح مصطفوی از کادرفنی قبلی باقی ماندند تا موقتا هدایت تیم را برعهده بگیرند.

 

1360403


در این بازی میک مک در مورت به دلیل اخراج از روی نیمکت استقلال در بازی با ذوب آهن از جایگاه ویژه ورزشگاه عضدی بازی را تماشا می کرد و صالح مصطفوی کنار خط هدایت آبی ها را برعهده داشت.


 اما در این بازی استقلال که با هدایت منصوریان تنها یک پیروزی کسب کرده بود، در تک بازی که میک مک در مورت هدایت آبی ها را برعهده داشت موفق شد سپیدرود را با دو گل جابر انصاری و داریوش شجاعیان با نتیجه 2 بر یک شکست بدهد تا آبی ها شرایط بهتری را تجربه کنند.

 

1360404


بعد از این بازی وینفرد شفر هدایت استقلال را برعهده گرفت تا او در بازی با فولاد در هفته نهم لیگ برتر برای اولین بار حضور روی نیمکت آبی ها را تجربه کند.


استقلال حالا یک سال بعد از آن بازی دوباره به استادیوم عضدی رشت خواهد رفت و آبی ها امید زیادی دارند با پیروزی در این بازی بتوانند بازگشت به جمع مدعیان لیگ برتر را جشن بگیرند.

 

1360405

دیدگاه‌ها