کد خبر : 1573559 | 13 آذر 1397 ساعت 15:30 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان بازوبند را به مسلمان داد؛

معرفی ۱۱ بازیکن ذوب‌آهن برابر پرسپولیس

علیرضا منصوریان نفرات اصلی ذوب‌آهن در دیدار حساس مقابل پرسپولیس را معرفی کرد.

معرفی ۱۱ بازیکن ذوب‌آهن برابر پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در بازی معوقه هفته یازدهم لیگ برتر تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن از ساعت ۱۶:۱۵ امروز در استادیوم آزادی مقابل هم قرار می‌گیرند که قضاوت این مسابقه برعهده سید مهدی سیدعلی است.

 

ذوب‌آهن در این دیدار خارج از خانه با ترکیب رشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، محسن مسلمان(کاپیتان)، محمدرضا حسینی، ابوذر صفرزاده، ماریون سیلوا و رضا حبیب‌زاده به مصاف پرسپولیس می‌رود.

 

محمدباقر صادقی، عارف غلامی، محمد نژادمهدی، مهران درخشان‌مهر، محمدزبیر نیک‌نفس، قاسم حدادی‌فر، علی خدادادی، ادی گابریل هرناندز و محمدرضا عباسی نیز نفرات ذخیره ذوب‌آهن برابر پرسپولیس را تشکیل می‌دهند.


رشید مظاهری مثل همیشه دروازه‌بان ذوب‌آهن است؛ هادی محمدی و وحید محمدزاده در قلب خط دفاعی این تیم برابر پرسپولیس هستند؛ میلاد فخرالدینی و مسعود ابراهیم‌زاده نیز مدافعان راست و چپ منتخب منصوریان خواهند بود.

 

حمید بوحمدان تک هافبک دفاعی ذوب برابر سرخ پوشان است و کمی جلوتر از او، محسن مسلمان بازی می‌کند که منصوریان در اقدامی جالب او را مقابل پرسپولیس به‌عنوان کاپیتان ذوب انتخاب کرده است.

 

محمدرضا حسینی و ابوذر صفرزاده وینگرهای راست و چپ ذوبی‌ها مقابل پرسپولیس هستند و در خط حمله نیز ماریون سیلوا و رضا حبیب‌زاده حضور دارند.

 

دیدگاه‌ها