کد خبر : 1573705 | 14 آذر 1397 ساعت 09:27 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

آدیداس ستاره بارسا را به دادگاه کشاند

کمپانی آدیداس، رافینیا ستاره‌ی بارسلونا را به دلیل تخطی از مفاد قراردادش با این شرکت به دادگاه کشانده است.

آدیداس ستاره بارسا را به دادگاه کشاند

به گزارش "ورزش سه"، رافینیا ستاره‌ی برزیلی بارسلونا در سال 2013 با آدیداس،  تولیدکننده‌ی بزرگ لوازم و تجهیزات ورزشی آلمانی یک قرارداد اسپانسرینگ امضا کرده ولی اخیراً رابطه‌ی دو طرف دچار مشکلات زیادی شده و حالا آدیداس به اتهام تخطی رافینیا از مفاد قرارداد با این شرکت از او به دادگاه شکایت کرده و خواستار دریافت غرامتی 90هزار پوندی به ازای هر روز است.

 

دولف سگار وکیل شکرت آدیداس اعلام کرده که این پرونده در دادگاهی در شهر آمستردام پیگیری خواهد شد چرا که امضای قرارداد آدیداس با رافینیا توسط یکی از نماینده‌های غول بزرگ آلمانی انجام شده که مقرش در شهر آمستردام هلند واقع بوده است.

 

رافینیا در سال 2013 با امضای یک قرارداد اسپانسرینگ با آدیداس پذیرفته بوده که در جریان بازی‌ها و تمرینها تنها از کفش‌های آدیداس استفاده کند و در زمان حضور در برنامه‌های رسمی رسانه‌ای هم تنها لباسهای آدیداس را به تن داشته باشد. قراردادی که مدت زمان آن در تاریخ 30 ژوئن سال جاری به پایان رسیده است.

 

1360597

 

اما آدیداس، غول تولید لوازم ورزشی آلمانی ادعا می‌کند رافینیا به درخواست‌های آدیداس برای تمدید قرارداد هیچ واکنشی نشان نداده و آدیداس طبق بندهای قرارداد اولیه، رأساً قرارداد خود با ستاره‌ی برزیلی بارسلونا را تا ماه مارس 2023 تمدید کرده است. اما رافینیا می‌گوید همه‌ی توافق‌های او با آدیداس روز اول ژوئیه‌ی سال جاری به پایان رسیده و در نتیجه او می‌توانسته از آن تاریخ به بعد با شرکت دیگری قرارداد اسپانسرینگ امضا کند. رافینیا که البته اخیراً مصدوم شده در بخش عمده‌ی فصل جاری ا زکفش‌های تماماً سیاه‌رنگ برند میزونو استفاده کرده است.

 

دیدگاه‌ها