کد خبر : 1573707 | 14 آذر 1397 ساعت 09:37 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

سیدجلال- شجاع از حسینی - انصاری عبور می کند؟

پرسپولیسِ برانکو به دنبال بهترین آمار دفاعی (گزارش)

در صورتی که پرسپولیس مقابل سپاهان کلین شیت کند، به بهترین آمار خط دفاعی خود در 4 فصل اخیر خواهد رسید.

پرسپولیسِ برانکو به دنبال بهترین آمار دفاعی (گزارش)

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در سیزدهمین بازی فصل هم موفق به کلین شیت شدند. آخرین باری که دروازه پرسپولیس باز شد، بازی با پیکان بود و آخرین بازی که سرخ ها 2 گل دریافت کردند، به بازی با همین ذوب آهن در هفته بیست و نهم لیگ هفدهم باز می گردد.

 

قرمزها در غیاب بسیاری از مهره ها و در روزهای سخت محرومیت، توانستند استحکام دفاعی خود را در لیگ هجدهم حفظ کرده و آمار بسیار خوبی را ثبت کنند. در این فصل تنها صنعت نفت، نساجی، سایپا و پیکان موفق به گلزنی به تیم پرسپولیس شده اند.

 

نکته جالب این که در فصل جاری مصلح، انصاری و ماهینی که مدافعان شاخص پرسپولیس هستند، دچار مصدومیت شدند که دو دفاع کناری کل فصل را از دست دادند و مصلح هم در 2 بازی اخیر غایب بوده است!

 

در دوران برانکو به جز لیگ پانزدهم پرسپولیس همواره خط دفاعی مطمئنی را در اختیار داشته است. در لیگ پانزدهم قرمزها در 13 هفته ابتدایی 16 گل خوردند و آمار بسیار ضعیفی را از خود برجای گذاشتند. آن ها از سپاهان 4 گل دریافت کردند و تیم هایی نظیر سایپا، ذوب آهن و... نیز 2 گل به پرسپولیس زدند.

 

 

اما فصل بعدی آمار گل خورده قرمزها تا پایان هفته چهاردهم مثل این فصل 4 گل بود. در لیگ هفدهم نیز آن ها تا اینجای فصل 6 گل خوردند. حضور سیدجلال حسینی، علیرضا بیرانوند و شجاع خلیل زاده مشخصا کیفیت خط دفاع پرسپولیس را بهتر کرد و باعث شد کلین شیت کردن عادت تیم برانکو شود.

 

اما هیچگاه قرمزها نتوانستند در 14 هفته ابتدایی تنها 4 گل دریافتی داشته باشند! در هفته چهاردهم لیگ شانزدهم، احسان پهلوان گل شماره 5 را به تور دروازه پرسپولیس چسباند و حالا سرخ ها بار دیگر چهاردهمین بازی فصل را در اصفهان برگزار می کنند اما امیدوارند این بار سیدجلال و رفقا، با کلین شیتی ارزشمند از نصف جهان بازگردند.

 

در این صورت پرسپولیس به بهترین رکورد تاریخ خود با برانکو خواهد رسید و می تواند در پایان فصل بهترین رکورد گل خورده تاریخ را هم که به نام این تیم است را جابجا کند. اکنون میانگین گل خورده پرسپولیس حدود هر سه بازی یک گل می باشد!

 

دیدگاه‌ها