کد خبر : 1573726 | 14 آذر 1397 ساعت 10:23 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری با انگیزه شکست تیم سابق در شهر پرخاطره

تقابل سرمربی تیم ماشین سازی با پدیده مشهد جذابیت های خاص خود را خواهد داشت.

مهاجری با انگیزه شکست تیم سابق در شهر پرخاطره

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم های پدیده مشهد و ماشین سازی تبریز روز جمعه در چارچوب رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند. در این بازی اگرچه با توجه به بالانشینی پدیده جذابیت های زیادی وجود خواهد داشت اما بدون تردید همه نگاه ها به تقابل رضا مهاجری سرمربی کنونی ماشین سازی با پدیده است.


مهاجری که روزهای خوبی را در فوتبال مشهد داشته، روز جمعه مقابل تیمی قرار می گیرد که چند سال در آن فعالیت کرده است. این مربی باتجربه در لیگ های شانزدهم و هفدهم هدایت پدیده را برعهده داشت و با توجه به مشکلات و بضاعت موجود نتایج خوبی را به دست آورد.


سرمربی کنونی ماشین سازی سال پیش در پدیده بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرد و همین حالا اسکلت تیم دوم جدول رده بندی ایران از زمان مهاجری باقی مانده است. مهاجری اگر گرفتار ماجرای کسر امتیاز نمی شد، شاید می توانست رتبه بسیار خوبی را با پدیده به ارمغان بیاورد اما شانس با این مربی و شاگردانش یار نبود.


حالا مهاجری در حالی با ماشین سازی به مشهد سفر می کند که انگیزه زیادی برای شکست دادن تیم یحیی گل محمدی دارد. ماشین سازی هفته گذشته بعد از 7 هفته نباختن مقابل پرسپولیس در ثانیه های پایانی گل خورد و در این شرایط تیم تبریزی برای کسب دومین پیروزی فصل خود تلاش خواهد کرد.


دیدار پدیده و ماشین سازی ساعت 17 روز جمعه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می شود.

دیدگاه‌ها