کد خبر : 1573732 | 14 آذر 1397 ساعت 10:31 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

امروز، بازدید واسمر از امکانات اردبیل

ارومیه از ناظر جهانی والیبال نمره قبولی گرفت

با اعلام درخشنده ناظر فدراسیون جهانی از امکانات شهر ارومیه ابراز رضایت کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، کریستین واسمر نماینده فدراسیون جهانی والیبال روز سه شنبه بعد از حضور در تهران به ارومیه سفر کرد تا بازدید خود از این شهر را آغاز کند. او همچنین امروز از امکانات شهر اردبیل بازدید خواهد کرد تا نظر نهایی خود را پیرامون میزبانی این ۲ شهر در لیگ ملت های والیبال سال ۲۰۱۹ بدهد.


درخشنده رئیس کمیته رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال در این باره گفت: اولین روز سفر واسمر به شهر ارومیه بود که بعد از برگزاری مراسم معارفه در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان با حضور آقای چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان و مسئولان اجرایی والیبال این شهر، بازدید از مراکز مورد نظر انجام شد.


وی ادامه داد: ابتدا از سالن 6 هزار نفری غدیر بازدید داشتیم که این بازدید بیش از 4 ساعت به طول انجامید و از صفر تا صد سالن بازدید و بررسی شد که کلیات این سالن مورد تایید ناظر بین المللی رسید و البته در جزییات برخی ایرادات باید برطرف شود.

 

1360621


درخشنده در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: همچنین مقرر شد که با توجه به امکانات سالن، نیازی به سالن تمرینی نیست. در ادامه بررسی ها هتل 5 ستاره تازه تاسیس ارومیه نیز مورد بازدید قرار گرفت که امکانات عالی این هتل که در سطح بسیار بالایی بود، مورد تایید واقع شد.


مدیر کمیته رویدادهای بین المللی فدراسیون درباره برنامه روز چهارشنبه واسمر گفت: امروز به اردبیل خواهیم رفت و ابتدا آنجا نیز با مدیرکل جلسه ای برگزار می کنیم و سپس از سالن و هتلی که در شهر سرعین مشخص شده، بازدید می کنیم و روز پنجشنبه نیز به تهران باز خواهیم گشت.

دیدگاه‌ها