کد خبر : 1573740 | 14 آذر 1397 ساعت 11:04 | 68K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل بردهای پی در پی پرسپولیس (عکس)

تیم پرسپولیس با وجود اینکه از نظر بازیکن روی نیمکت شرایط خوبی ندارد و کمی خسته از حضور در بازی های سخت و فشرده لیگ قهرمانان آسیا است بازی های خود در لیگ برتر را پی در پی با پیروزی پشت سر می گذارد.

به گزارش "ورزش سه"، با این انگیزه ای که تیم پرسپولیس در لیگ برتر بازی می کند و حریفان خود را یکی پس از دیگری شکست می دهد به صراحت می توان گفت این فصل هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر است و عزم خود را جزم کرده که قهرمانی اش را تکرار کند.

 

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پدیده که خود در برهه ای مربی تیم پرسپولیس بوده می گوید:« این فصل از تیم پرسپولیس درس خوبی گرفتم. یاد گرفتم که در صورت نداشتن بازیکن و در اوج سختی ها نباید از هدف دست کشید و اتفاقا باید برای دست یابی به آن جسورتر بود و قوی تر مبارزه کرد. این درسی که برانکو به ما مربیان جوان داد. او به جای گلایه ها به نفراتی که در اردوی تیم ماندند شخصیت داد و امروز به خوبی از بحران گذر کرده است...»

 

همان طور که یحیی می گوید برانکو بعد از جدایی ستاره ها زانوی غم بغل نگرفت و خوب می دانست در روزهایی که پنجره بسته است و ستاره ها هم سودای رفتن دارند دو راه بیشتر نداشت. یکی اینکه مدام غر بزند و و نتایج بد احتمالی را توجیه کند و یک راه هم این بود بدون توجه به سختی به نفراتی که مانده اند بهاء بدهد و آنها را به مبارزه ترغیب کند که برانکو دومی اش را انتخاب کرد.

 

اما همه این ها به کنار، یکی از دلایل موفقیت های اخیر پرسپولیس و بردهای پی در پی در لیگ برتر حمله و دفاع تیمی پرسپولیس است که در این عکس ملاحظه می کنید. به روی این ضربه ایستگاهی 9 بازیکن تیم پرسپولیس را در محوطه جریمه ذوب آهن مشاهده می کنید و به جزء علیرضا بیرانوند تنها یک بازیکن تیم پرسپولیس در زمین خودی است. جای نگرانی نیست چون با از دست رفتن توپ همه این بازیکنان به سرعت ساختار دفاعی را شکل می دهند. حتی سرعتی تر از بازیکنان ذوب آهن که از دفاع به فاز حمله می روند.

 

بی دلیل نیست که پرسپولیس صاحب بهترین خط دفاعی است. دفاع تیمی و حمله تیمی معجزه می کند که این عکس نشان از همدلی سرخپوشان است. اینکه با هم و برای هم بازی می کنند و این طرز تفکر بود که در ماه های اخیر خیلی از نقصان های تیم را نشان نداد.

 

1360635

دیدگاه‌ها