کد خبر : 1573761 | 14 آذر 1397 ساعت 11:52 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

ورود اولی هوینس به جرگه‌ی منتقدان کریستیانو رونالدو

هوینس: رونالدو ارزش آن هزینه‌ی گزاف را نداشت

درحالیکه بعد از اهدای توپ طلای 2018 به مودریچ، هواداران رونالدو همچنان او را شایسته‌ی دریافت توپ طلا می‌دانند اولی هوینس در قامت یک مخالف تمام‌عیار رونالدو ظاهر شده است.

هوینس: رونالدو ارزش آن هزینه‌ی گزاف را نداشت

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اهدای توپ طلای 2018 به لوکا مودریچ ستاره‌ی کروات رئال، هواداران کریستیانو رونالدو همچنان در حال اعتراض بوده و معتقدند ابرستاره‌ی محبوب‌شان شایسته‌ی دریافت توپ طلا بوده است. اما مخالفین رونالدو هم ساکت ننشسته و از این فرصت برای هجوم به رونالدو و هوادارانش استفاده می‌کنند. در این میان اولی هوینس در قامت یک مخالف تمام‌عیار رونالدو ظاهر شده و با صحبت درباره‌ی دلایل عدم جذب رونالدو توسط بایرن، در زمانی که مشخص شده بود او قصد دارد رئال مادرید را ترک کند، بار دیگر خبرساز شده است.

 

اولی هوینس با رجوع به روزهایی که جدایی رونالدو از رئال مادرید قطعی شده بود و در کنار بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مثل یوونتوس و پاری سن ژرمن، شایعاتی هم درباره‌ی احتمال انتقال کریستیانو به بایرن مونیخ غول بزرگ فوتبال آلمان مطرح بود، در این باره گفت:" ما از ابتدا قصد نداشتیم برای جذب رونالدو و آوردنش به بایرن اقدام کنیم. چون رونالدو 33ساله بود و با وجود سن و سال بالایش برایمان 100 میلیون یورو هزینه داشت. بله، اگر رونالدو 24ساله بود، چشم‌بسته این مبلغ را پرداخت می‌کردیم و او را به بایرن می‌آوردیم ولی حاضر نبودیم یک فوتبالیست 33ساله را با این هزینه‌ی گزاف خریداری کنیم".

 

1360661

 

هوینس در ادامه گفت:" من همان زمان هم گفته بودم که رونالدو فوتبالیست فوق‌العاده‌ای است که در ده پانزده سال گذشته خود را به عنوان بازیکنی در کلاس جهانی مطرح کرده است ولی نباید فراموش کنیم که او اگر به بایرن بیاید به زودی 34ساله خواهد شد و هزینه‌ی سرسام‌آوری که باید برای او بپردازیم برای ما به صرفه نخواهد بود".

 

 

هوینس در ادامه اضافه کرد:" برای همین در باشگاه مصرانه ایستادم و گفتم استخدام رونالدو برای باشگاه بایرن سیاست غلطی خواهد بود. ممکن است یوونتوس بتواند این مبالغ را بپردازد. ولی ما یک باشگاه فوتبال هستیم نه کارخانه‌ی اتوموبیل‌سازی. به اعضای هیات‌رئیسه‌ی باشگاه گفتم تصور کنید رونالدو را استخدام کرده‌ایم، فرض کنید فرقش برای ما این خواهد بود که به جای 25 امتیاز اختلاف، با 35 امتیاز اختلاف قهرمان بوندس‌لیگا شویم، به نظر شما این ارزش هزینه‌ای تا این حد سنگین را خواهد داشت".

جالب اینجا است که اولی هوینس درحالی از اقتدار بایرن مونیخ در آلمان و عدم نیاز این باشگاه به ستاره‌ای مثل کریستیانو رونالدو صحبت می‌کند که بایرن این روزها با بحرانی بزرگ روبرو است و نه تنها در جدول بوندس‌لیگا با اختلاف قابل توجه با دورتموند صدرنشین، آرزوهای خود را برای قهرمانی مجدد در بوندس‌لیگا بر باد رفته می‌بیند، هر لحظه احتمال دارد مجبور به اخراج سرمربی کرواتش نیکو کوواچ شود.

 

دیدگاه‌ها